Deze is bij geen enkele shop nog te krijgen. En niemand die weet of/wanneer ze nog gaan binnen komen. Is deze uit produktie ? Nu heb ik wel vaker gezien dat de ImmersionRC produkten maar met mondjesmaat gefabriceerd worden. (Ofwel is de vraag veel groter dan verwacht) Heeft iemand meer informatie over deze ontvanger ? Sander misschien ?
Moet je toch ff de lijst met dealers op de site van immersion langs. Goedkope diversity ontvanger is ook te klussen van: Micro Diversity controller [micro-diversity] : RangeVideo!, Wireless video solutions. en 2 willekeurige ontvangers met rssi pin (meeste hebben dat wel).
Ik heb geen idee, ik ben alleen de man die de post rondbrengt bij het internationale hoofdkantoor van ImmersionRC ... De nieuw Duo2400v2 komt voor de zomer op de markt, ik heb hier het prototype voor m'n neus liggen en ben bijna klaar met de software, dan duurt het in de regel nog een aantal weken voordat de eerste batch uit de productie komt rollen. Met vriendelijke groet, Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality