Indoor vliegen in Eibergen

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door trebor siuhyn, 17 feb 2003.

1. trebor siuhyn

trebor siuhyn

Lid geworden:
    29 nov 2002
    Op 2 maart a.s. is erweer indoor vliegen in Eibergen en wel in de sporthal de "Pickerhal" in het centrum er wordt van 14:00 uur tot 17:00 uur gevlogen de kosten van het vliegen bedraagt 5 euro per vlieger na het vliegen is het mogelijk deel te nemen aan een stampot buffet waar keuze is uit drie stampoten en daarbij behorend vlees de kosten van het buffet bedragen 8 euro opgave voor dit buffet is verplicht en de opgave sluit op 25 februari. opgave kan plaats vinden door een mailtje naar jumjum@planet.nl tot ziens op 2 maart a.s.

2. Mr.DEPRON

Mr.DEPRON Guest

Ha die Rob,

Als alles heel blijft tot 02 maart
    ben ik ook van de partij.

3. Bert

Bert

Lid geworden:
    22 aug 2002
    Ik kom ook, nu nog de muziek.

4. trebor siuhyn

trebor siuhyn

Lid geworden:
    29 nov 2002
    Bert ik zal kijken wat ik voor je kan regelen moet lukken en ik zal ook zorgen voor een camera. :wink:

5. Bert

Bert

Lid geworden:
    22 aug 2002
  6. Didier

Didier Guest

:lol: "BERT SOMENZINI" :lol:

7. Bert

Bert

Lid geworden:
    22 aug 2002
    Het zit er weer op, de indoor meeting in Eibergen. Het was er gezellig druk met de gebruikelijke variatie aan modellen. Ik heb zelf twee keer het freestyle programma op muziek kunnen vliegen, en het begint er zowaar steeds beter uit te zien. Het blijft moeilijk om precies op tijd met vliegen te stoppen als de muziek afgelopen is. Bij de eerste vlucht ging dat behoorlijk effectief door bij het uitrijden na de landing de stereo toren mee te nemen, maar dat lijkt toch niet voor herhaling vatbaar.(Sorry, Rob). Leuk ook om wat van onze Duitse modelvlieg collega's te zien. Zo te horen zijn wij behoorlijk verwend met zoveel indoor meetings in zulke mooie sporthallen. Bij onze oosterburen is dat blijkbaar nog niet het geval. (Of is het weer hier zo veel slechter?)

8. Dick

Dick

Lid geworden:
    23 aug 2002
    Foto's van het indoor vliegen Eibergen geplaatst in het foto-album.

9. trebor siuhyn

trebor siuhyn

Lid geworden:
    29 nov 2002
    Alle vliegers nogmaals bedankt voor hun komst ben er wegens ziekte (griep en lichte longontsteking)nog niet aan toegekomen de foto's en video opname's te bewerken maar deze volgen nog.
    Wel moet ik bij deze nog even mededelen dat we de indoor sessie van 6 april geschrapt hebben was eigelijkal laat in het winter seizoen bovendien zijn er ook al wedstrijden gepland landelijk waar vliegers heen moeten.
    Natuurlijk zetten we de indoor sessie's volgend wintersezoen weer door dus houd het forum in het oog (moet altijd natuurlijk)

Deel Deze Pagina