indoor vliegen in Limburg?

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Theo Coenen, 25 sep 2003.

1. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Zijn er in Limburg voldoende mensen te vinden om ergens regelmatig samen te komen in een grote sporthal om daar indoor te gaan vliegen? Tot nu toe moet ik steeds naar andere provincies rijden of naar het buitenland gaan om ergens gezellig indoor te vliegen. Laat dus eens horen wie er allemaal in Limburg indoor wil vliegen, een eventuele hal is snel gevonden. Ik heb hiervoor al contacten gelegd en ze zijn er niet op tegen. Met 10 man kost het 3,50 per persoon per uur.

2. PascalvO

PascalvO

Lid geworden:
    26 jun 2003
    Ik heb nog geen indoor kistje, maar de interresse is er wel. Zeker als er in de buurt indoor wordt gevlogen.

3. Theo,

Wil ik best eens proberen. De Citabria staat immers al een hele tijd klaar!

4. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Als je van Alphen komt, kun je ook in Alphen vliegen hoor! :twisted:

5. Erik Stronk

Erik Stronk Guest

WIj hebben een aantal seizoenen gevlogen in een sporthal in Gulpen-Wittem. Daar is wellicht ook dit jaar wel weer een groep voor samen te stellen vanuit onze club (Aero '79). Als er interesse is vanuit het forum, zal ik ook bij de diverse leden informeren of er ook dit jaar weer animo is.

Gr,
    Erik

6. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

In Gulpen ben ik jaren geleden eens komen kijken. Helaas was de zaal erg klein, net de maat van een basketbalveld is eigenlijk niet genoeg. Een flinke sporthal of Tennishal is beter geschikt. En de leden van die voetbalclub hadden totaal geen respect voor de vliegers, de voetballen vlogen al door de zaal voordat de tijd om was.

Deel Deze Pagina