Indoorvliegen Nrd. Limburg

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Arnout Janssen, 26 mrt 2004.

1. Arnout Janssen

Arnout Janssen

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Zijn er in de regio Midden-Noord Limburg mensen die indoor vliegen, solo of in clubverband??

2. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Die vraag heb ik al eens gesteld en helaas tot nu toe is er in Limburg erg weinig response op indoor vliegen.
    Alleen Roy Brown en ikke van LVC-Sittard en enkele mensen van de Pioniers die regelmatig indoor vliegen. Roy en ik gaan steeds naar Alphen en naar Helchteren.

Misschien volgend indoor seizoen met meerdere mensen in Sittard, dan kunnen we ook gaan kijken of we een hal kunnen huren.

3. Arnout Janssen

Arnout Janssen

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Ja lijkt mij een prima idee om eens te kijken of er belangstelling is om ergens een beetje centraal een hal te huren met een groepje mensen die echt interesse hebben in indoorvliegen. Recentelijk ben ik bij onze oosterburen in Bochum geweest, zij hebben het met hun accomodatie prima voor elkaar.

4. mmh ik wil dan misschien ook wel van de partij zijn als het niet te ver van sittard weg is(k mag nog niet autorijden :cry: )

5. heino

heino

Lid geworden:
    17 okt 2003
    Mmmmhhhh klink wel interessant maar misschien iets voor komende winter :wink: want momenteel zijn we weer erg actief buiten dusssss.

Grtz,
    Heino

Deel Deze Pagina