Indy Helis, de producent en verdeler van 1/6 Apache schaalhelis heeft een tweede toestel opgenomen in het gamma. De Blue Thunder. Info vind je op deze link 1/7th scale Blue Thunder In de informatie over deze heli staat er te lezen dat ze de kit imorteren vanuit... ja just... the Netherlands... Nu vind ik het te gek om iets in de States te bestellen als het bij "de buren" wordt gemaakt. Is er bijgevolg iemand die weet door wie en waar in Nederland de Blue Thunder kit wordt gemaakt? Nu ik toch goe bezig ben, nog een tweede vraag. Iemand probeerde mij wijs te maken dat er in Nederland een invoerder zou zijn voor de Indy Helis producten. Is er iemand die hier meer over weet? Heligroeten, Nick
Als je bij de foto's kijkt zie je een bedrijf dat Klingele heet met bijbehorend nr 23. Ff googlen levert het volgende op: Klingele Golfkarton CV Industrieweg Oost 23 6662 NE Elst Dus daar zou het dan denk ik in de buurt zitten
Even om verwarring te voorkomen: De Blue Thunder wordt door ons geproduceerd in Nederland en wordt ook verkocht door ons in Europa . We hebben Indyhelis als verkooppunt in de USA en Canada, hierdoor is het ons mogelijk om de Indyhelis Apache te importeren en enigzins betaalbaar hier op de markt te brengen . Grt. Machiel ps: Op 13 september zijn de Blue Thunder en de Apache aanwezig
Dit is nu nog ne keer mooi nieuws zie... Net zoals veel schaalheliliefhebbers droom ik ervan om een Apache van Indyhelis te bouwen. De grote struikelblok "was" de kit laten overkomen uit de States. Het feit dat jullie hem betaalbaar kunnen importeren maakt die droom plots heel realiseerbaar. Bijgevolg kijk ik er naar uit om jullie in Hulten live te ontmoeten en de Indyhelis Apache te kunnen bewonderen. Heligroeten, Nick
Wij zullen er zijn Ik denk dat we met z'n allen uitkijken naar 13 september als ik zie hoeveel inschrijvingen er zijn (Y). grt. Machiel
Of het nu goed of slecht weer zal zijn op 13 september,... het feit dat er een Indyhelis Apache zal zijn maakt deze dag voor mij nu reeds het hoogtepunt van dit vliegseizoen. Heligroeten, Nick
Daar sluit ik me bij aan. Ben zeer benieuwd naar het spul van Indyheli's maar zeker ook naar de Blue Thunder. Unieke kit.
'k geloof da we hier tegen 13 september allemaal compleet goe helicreazy gaan worden. Ik ga alvast mijn "Apache-spaarbuget" optrekken... Heligroeten, Nick
Ik zal mijn best doen om jullie niet telleur te stellen , ja de kit is niet goedkoop, de plettenberg past er niet in, dus een Axi,scorpion of mogelijk een roxxi. grt. machiel