Ik wil mij eerst orienteren voordat ik als beginner een branstof boot aanschaf. Ik ben op zoek naar een redelijk snelle speedboot brandstof boot. Kan iemand mij vertellen hoeveel CC ik moet nemen, alle benodigdheden en evt. de kosten en op welke punten ik moet letten? Ik heb wel ervaring met het varen van electrobootjes. Alvast dank
Pinksterweekend zijn er modelboot (brandstof) wedstrijden in Spaarnwoude......idee om eens te gaan kijken ? Tevens is er dan veel 2e hands te koop. CU, rob
grotere brandstof boten als je echt leuke brandstof boten wilt zien en grote moet je ff naar deze site gaan http://www.2brothersrc.com/ groetjes edit
brandstof enkele vrienden van mijn hebben van die boten maar het lukt ze niet echt om ze goed af te stellen. De jetstream 1000 (5,4 cc)overigens wel. Ik denk dat het aan de cc's ligt (hoe meer, hoe makkelijker). Ook wel eens iemand gezien met een irvine 7,5 cc vliegtuig motor er in met koperen leidingen erom voor de koeling, is in 1:45 uur varen 0x afgeslagen zelfs tijdens het tanken niet wat hij door de drukslang op de uitlaat deed.
:lol: Ligt er aan wat je wilt fun varen of wedstrijd varen als je dit uitgemaakt hebt voor jezelf dan kun je je pas verder verdiepen in de prijzen en dergelijke :!: :sniper: