Ik vond deze op: BLH ANDORRA - ASPI97, CORTALS, ARCALIS, OCELL, TITO, EVOLUTION60, PUZZLE, MAH-JONG (even naar beneden scrollen) Kent iemand deze mini dlg? Heeft iemand er ervaring mee? Lijkt mee een leuk alternatief op de Spinnin Birdy. Alleen zou ik de werp pin vervangen voor een blade, maar de kit ziet er erg mooi uit. Misschien dat ik hem binnenkort bestel, maar mijn Frans is niet zo goed.
Als ik een bouwdoos van een Aspi tegen kom in een Nederlandse winkel dan koop ik hem direct. Op een willekeurig Frans forum wordt 53 bladzijden aan besteed. Modelisme.com / Aspi 97 BLH Andorra De Aspi is mogelijk daar wel populair. Zijn er modelvliegers die op vakantie in Frankrijk een hebben gezien ? Buizerd
Ik heb BLH Andorra een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ik reactie krijg. Zal ik er meteen dan maar meer bestellen, als het lukt tenminste? Is een leuk projectje voor in de winter.
@Jorn ivm ASPI 97 Als je er meerdere wilt bestellen, dan mag je mij op de lijst zetten. Groet Winfried
Wil ik best doen, maar ik wacht eerst antwoord van BLH Andorra af. Ik ga nog even aan mijn vader vragen of hij met mij een Mailtje wil typen. Zijn Frans is goed, dus misschien lukt het dan. Ik beloof niks, maar ik hoop wel
Groeps Bestelling Aspi 97! Ik heb contact gehad met de maker van deze leuke kitjes en als je 5 of meer kitjes bestelt hoef je geen verzendkosten te betalen. Anders kost het 14 of 17 euro voor het verzenden. Ik heb best zin om het te bestellen en benieuwsgierig of er meer mensen zijn die dit vliegtuigje willen hebben. ik bestell dan een aantal, en dan stuur ik ze hier vandaan weer op. Een kitje kost dan 69euro + verzendkosten. Misschien komt er ook nog een dlg-dag of iets dergelijks waarbij ik ze kan meenemen. Ik hoor graag wie er geinteresseerd is! Bestellijst: Jorn: 1 (of meer) wvr: 1
Hey, Ik woon sinds een tijdje in Toulouse, niet zo heel ver van Andorra weg. Ik heb voorlaatst een Tito gekocht bij hun en alles is echt picobello. voor zover ik hier van "collega's" hoor en zie is de aspi echt wel de moeite, zowel bij een lichte bries op bvb een duin en als HLG. veel succes!!
zal ik eens contact opnemen en vragen of ik dealer kan worden van die kitjes? Wellicht is het dan nog voordeliger... dan gooi ik ze op mijn webshop..
@ lotusz ik heb op hun site gekeken naar naar al hun modellen en het ziet er allemaal erg goed uit! ze hebben wel meer vliegtuigen die interessant zijn. onder het kopje projects bijvoorbeeld. maar leuk dat die kit je zo goed bevallen is. heb al een aantal laserkitjes gebouwd, maar dan van deckerplanes en dat past allemaal geweldig! het ziet er naar uit dat het bij BLH Andorra niet anders is. ik neem aan dat je niet mee wilt doen met de inkoop aktie? lijkt me dat je het beter zelf kunt aanschaffen daar. @ jeroen Ja graag!!! Dit kitje is een leuk alternatief op de Spinnin Birdy, die aardig populair is ook hier in Nederland. En hij is wat goedkoper! Ik heb zelf alleen niet zo'n zin om 3 of 4 kitjes over te houden die ik niet zo makkelijk kan verkopen. Wellicht is dat makkelijker voor jou. Misschien kun je er een leuk beginners kitje van maken, met 2 servo's en ontvanger erbij. Misschien zelfs een celletje.
Is er al meer animo voor die ASPI? M.a.w. lijkt het erop dat we een inkoop actie houden? of toch zelf bestellen? e.e.a. heeft geen haast, maar nu de dagen rappie korter worden is een beetje bouwen ook weer leuk... ;-) Groet Winfried
Is er al nieuws ? maw komen ze in de webshop, of wordt het een inkoopactie ? in beide gevallen zou ik er wel 1 willen ! groet, Johnny
Hee allemaal, Ik heb nog niks gehoord van Jeroen, dus ik weet niet hoe het daarmee staat. Ik zet longjohn in ieder geval in het lijstje. Er is toch geen haast bij hoop ik? Ik stuur Jeroen ook nog even een pbtje. Bestellijst: Jorn: 1 (of meer) wvr: 1 longjohn007: 1
Geen probleem!We wachten het rustig af. Bestellijst: Jorn: 1 (of meer) wvr: 1 longjohn007: 1 PE5ED: 1
helaas. ik heb met de fransman gesproken en hij doet niet aan dealerships, dus het is het voordeligst om zelf met frankrijk te gaan handelen... Sorry, jammer, maar helaas. Vriendelijke groeten! Jeroen
Hmmm, jammer hoor, maar er is dus nog steeds interesse? Ik heb er in iedergeval nog steeds zin in. Het bouwseizoen is weer begonnen!!!