Onlangs heb ik de ISDT air8 aangeschaft. De nieuwe technieken aanboord spraken mij wel aan. Dat je de batt-air plugjes kan gebruiken en die dan automatisch de laad settings aanpast. Het laden zelf werkt prima in combinatie met de batt-air plugjes. Maar de lader zelf zou ook een Bluetooth koppeling met de ISD link moeten kunnen doen. Alvorens een bluetooth pairing te doen heb ik alles naar de laatste software bijgewerkt. Dan met de ISD link het device gekoppeld. Dat werkt ook en ik zie in de app de losse voltages per cell. Maar zodra de lader start met laden, dan valt de connectie met Bluetooth weg en raakt de lader offline in de app. Stop ik het laadproces, dan komt het device weer online in de app. Op zich geen belangrijke dingen voor het laden, maar als het erop zit, wil je het ook graag kunnen gebruiken. Heeft iemand een idee wat er fout gaat? Heb gegoogled, maar daar kan ik het probleem niet vinden.
Check Bluetooth verify that Bluetooth is enabled on your mobile device and attempt to reconnect the charger and your device. Ensure your mobile device is within a reasonable range of the charger and minimize potential sources of interference. Power off both the charger and your mobile device, then turn them back on. If the issue persists, consider resetting the charger to factory settings.
Het gebeurt alleen bij laden. En of de gsm nu dichtbij of verder weg ligt, dat maakt niet uit. Als ik doe ontladen of een oude lipo tot 0V doe leeg trekken. Dan werkt de app en krijg ik netjes alles te zien. Maar als ik de lader op laden zet, dan komt er na 5 seconden een rond draaiend cirkeltje in de app en is het device offline. Op een duits forum, las ik hetzelfde. Maar een oplossing is er nog niet. Afgelopen week de app nog geupdate, want er was 1 week geleden een nieuwe release. Maar helaas I heb een samsung S23, de software van de lader is up-to-date. Maar een oplossing heb ik nog niet gevonden. Lijkt mij in de software te zitten, omdat sommige functies wel werken @EdwardMatthew, It doesn't matter if the phone is close to the charger or not. When i discharge a battery or deep-discharge the battery, then the app works correct. But when i choose the charge function, after 5 seconds the appears a waiting circle in the app and the charger gets offline in de app On a german discussion i have read the same thing. But no solution Last week i updatet the app because of a new release, didn't change anything I have a samsung S23, the software of the charger is up-to-date. A solution i haven't found. i think the problem is in the software, because some functions work.
To troubleshoot this issue, you could try reaching out to the app's customer support or the manufacturer of the charger. They may be able to provide specific guidance or offer a solution to resolve the problem.