Hallo, Een tijdje geleden heb ik de tornado ECR van Italeri (no 071) aangeschaft. Nou was ik bijna klaar maar nu ben ik de bouwinstructies kwijt. ik heb het kleurenschema (verfnummers en plaats van stickers) nodig van de britse versie van operatie desert storm (irak 1990), dus in zandkleur. Ik heb dus eigenlijk een copy van een originele bouwinstructie/kleurenschema nodig (of iets dergelijks). Kan iemand mij helpen?
Ik heb dus eigenlijk geen zin om een kompleet nieuw model te gaan kopen voor alleen maar die bouwinstructies en kleurenschema
Hoi Peter, Wat je zou kunnen doen, is contact opnemen met de service van Italeri. Misschien kunnen zij je een nieuwe bouwbeschrijving opsturen. Je kan ook op internet foto's zoeken als referentie. Jelle
Ik heb op internet al heel wat foto's gevonden maar de meeste foto's zijn van de zijkant genomen. Dus ik denk dat ik maar eens contact ga opnemen met italeri... Bedankt voor de tip
De Nederlandse importeur van Italeri is Overbeek in Vlaardingen. Stuur ze eens een mailtje waarin je je probleem aan ze voorlegt, mischien kunnen zij een bouwbeschrijving inscannen en naar je terug mailen. Het mailadres van Overbeek is: overbeekmodelbouw@planet.nl Succes, Marcel.