Hebben jullie deze al gezien? Deze piloot heeft twee turbines om zijn zweefvliegtuig op hoogte te brengen, geen probleem. Maar bestuurd hij het vliegtuig nu met een normale handzender?? [/media] .
Volgens mij zijn het twee AMT turbine,s ik heb al verschillende filmpjes hiervan op site gehad. het is dus een hulpturbine van binnenuit geregeld. groetjes Rene.
Het is een Silent, op die uitklapconsole staat normaliter een propeller te draaien die door een motor binnenin wordt aangedreven, via een V-snaar geloof ik. Zou daar nou winst op zitten, jets in plaats van een prop? Ik weet wel dat ze ook met een electrische Silent bezig zijn. Heeft net genoeg pep voor 1x omhoog. Bart
De motor in de zweefvliegerij wordt in de meeste gevallen gebruikt Om thuis te komen na buiten het glij bereik van je veld te zitten . Na weg vallen van thermiek. De motor wordt in zijn geheel na buiten geklapt . Gewicht en weerstand spelen een belangrijke rol in de zweefvliegerij van daar dat men met turbines expermitteerd