Hallo Jet piloten Voor de 25ste maal organiseren de Pampa Modelfighters Jets over Pampa 26 en 27 juli. Inschrijven kan via deze link ..:: Pampa Modelfighters ::.. (het registratie formulier even invullen en emailen) Het zal weer een leuke show worden. See you in Helchteren, Koen sr
Vanaf deze zijde alvast een goede JOP 2014 toegewenst. In 2015 ben ik er weer bij (althans zoals de planning nu is ;-) ).
Jet piloten, Er kan nog steeds ingeschreven worden. Informatie vind je op ..:: Pampa Modelfighters ::.. Groeten, Koen sr
Hier zijn Alle foto's(536) van de Jets over Pampa(Zondag)te zien op Jets Over Pampa 2014 Photos by Modelairplane | Photobucket
Ik had eerst een scimitar met een jetjoe junior. Maar die motor heeft het begeven. Dan deze klaar gemaakt was alles nieuw zelfs de motor had ik nog maar 5 dagen een nieuwe merlin 140 bxl.
Het was wederom een fantastische editie. Ik ben zondag geweest. Jammer van de helicrashes, doodjammer van de Aurora crash. Desalniettemin was het als toeschouwer weer een mooi evenement met gelukkig heel goed weer.
hierbij een paar plaatjes van de zaterdag https://picasaweb.google.com/100983589732033312808/JetsOverPampa2014?authuser=0&feat=directlink