hallo, ik heb een robbe skysport en fms maar geen kabel dus wat voor kabel heb ik dan nodig en waar kan ik die kopen en wat kost hij ongeveer alvast bedankt. groetjes rowan
Ongeveer 3,50 en 10 minuten klussen http://www.jupiter-venlo.nl/Algemeen/Interface/Interface.htm Via PPJoy en de paralelle poort werkt de kabel strak !!!!
ik heb de mijne voor mijn futaba 6exa gekocht bij www.milehighwings.com , maar hij is best duur en ik weet niet of jouw zender er ook bij werkt. Ik raad je wel aan de usb interface te kopen mocht je hem hier bestellen, in plaats van de pic interface (ik was dus dom geweest, ik kan nu maar 2 sims met mijn zender vliegen.. :cry: ) de pic interface kost ongeveer 19 euro, de usb 27 euro dacht ik...
ik heb ook de usb interfacevan www.mftech.de werkt gewoon als windhoos joystick ben nog niet 1 programma tegengekomen waarmee hij niet goed werkt. (en dat zijn er inmiddels al aardig wat, en niet alleen sim software) groeten, B.
Bij mij doet hij het goed met FMS en Aerofly pro, geen problemen mee :!: Je heb je zender software, wel op heli staan als je met een heli gaat vliegen? (en niet calibreren, staat in handleiding)