Ik heb rfg4.5 en wil graag ook online simmen maar als ik op een server klik en dan join dan duurt het even dan staat er "connection attempt failed". Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? Mvg, Sander.
Dat maakt niks uit johan (A) Hoe staat het ervoor met je windows firewall ? Voor we dan ook verder gaan: Welke versie van windows heb je ?
windows xp, firewall van windows staat uit(moet voor norton), en die van norton blokkeerd hem niet. Heb voor de zekerheid toch op altijd toestaan geklikt bij rf maar het haalt niks uit. Eerst laad hij en na een tijd komt er connection attempt failed op...
Zet Norton even af, test Rf (zeer snel), zet Norton weer aan. Wat gebeurt er dan? Als het werkt weet je dat het aan de firewall ligt. Zo niet heb je een ander probleem.
Al geïnformeerd bij RF? Het probleem zit hem blijkbaar in RF. Mogelijk is je versie te oud (5.5 is uit zag ik) en wordt niet meer ondersteund of is de software niet up to date. Van afstand is het moeilijk om te bekijken waarom het niet werkt.
realflight g4,5, ik heb de 5 add ons geinstaleerd. Heb geen zin om meer als 100 euro uit te geven aan een rfg5