hallo iedereen Kent iemand het off-road merk "nagasaki"? Heeft er soms iemand (goede, slechte) ervaringen mee? groetjes xavier
ja vind je het gek dat je plaatjes van atoombommen ziet nagasaki is in de 2e WO platgegooid met atoombom maar ik ken het merk niet even gezocht op google en andere forums maar niet te vinden :cry:
hoe kom je aan het merk. als het in de winkel ligt kunnen die je wel inlichten van een persoon vraag dan aan die gene.
Ja, en anders: niet aan beginnen. Je zult er geen vervangende onderdelen voor kunnen krijgen, of héél moeilijk.... Als je overigens ee4n merk zoekt waarvan je heel makkelijk aan vervangende delen kunt koemn --> HPI :lol: Greetzz, Robbert
Mugen/seiki maakt erg goeie auto's en de onderdelen zijn ook wel goed te krijgen bij de verschillende modelbouwshops.
haha dat lijkt niet echt op nagasaki maar mugen-seiki maakt goede wagens hoor 8) en volgens mij onderdelen zat te verkrijgen
ja, er kunnen volgens mij wel wat onderdelen van kyosho op hoor, de banden en de kap zijn van kyosho,(dat was het eerste wat mij opviel) o ja zit een picco 3,5 cc motor op met achteruitlaat
maar het merk nagazakie ken ik wel is volgensmij van een brommer of scooter weet niet zeker. maar dat is niet meer belangrijk gr dick