Om te voorkomen dat de meeste forumbezoekers een van de twee leukste evenementen van het jaar missen (ze slaan in hun onschuld de subdirectory over met het volkomen foute idee 'dat het toch niks voor hen is') even een link naar: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=43423#43423 Na morgen kan deze gewoon weer weg...
Da's niet waar. :roll: In Nederland zijn er, volgens de laatste Maurice de Hond telling nog 2 (Twee!!!) waargenomen die het wel intereseert. Ik denk dat Bruno de helft van dit gezelschap is, iets doet vermoeden dat die ene andere Henk heet... Maar da's slechts een vermoeden, en iedereen is natuurlijk onschuldig tot schuld bewezen is... 8)
Meneer de Hond is nog nooit op het NK geweest, anders wist 'ie wel beter... 8O Je moet opiniepeilers sowieso nooit vertrouwen, want eigenlijk proberen ze de opinie te manipuleren. :twisted: Toch nog een hoop dom volk dat ze op deze wijze achter zich aankrijgen. O ja, tot morgen, allemaal....
Nou, Bruno, we zullen wel zien wat de opkomst is. Aan het weer zal het niet liggen. Ik kom in ieder geval ook kijken, al is het alleen maar om me ervan te overtuigen dat de lijnbesturing als hobby nog springlevend is. Overigens blijft natuurlijk de radiobesturing mij ook bijzonder fascineren, met zijn vele mogelijkheden, en vooral in de electro- en electronicahoek nog steeds stormachtige ontwikkelingen. V.G. en tot straks, Paul.