zoals in de titel al staat, welke is beter? de kyosho lazer of de lrp s10? of toch maar gaan voor de ansmann mad rat, met wat extra hop ups? ik wil er een 9.5t brushless setje inlepelen, welke kan dat het best aan? en voor welke zijn onderdelen beter leverbaar?
tja ik weet niet hoe het met de besturing zit, 2wd of 4wd want als 2wd niet veel moeilijker is dan 4wd dan neem ik de mad rat denk ik
De Kyosho Lazer ZX-5 is momenteel met 40% korting op conrad.nl te vinden: 149 euro ! Enneh .... 4WD is altijd makkelijker te contoleren als 2WD !
ja dat had ik al gezien, de lrp is daar 160 en de lazer 150, maar de mad rat is daar 60 als bouwpakket
Wat Caretaker al zegt; ga voor de buggy die je het meest aanspreekt. Persoonlijk zou ik de Lazer ZX-5 kiezen, die vind ik mooier. Als de normale prijs iets zegt over de kwaliteit, dan zou dat ook de beste keuze zijn
Bij de bouwverslagen staat trouwens ook een bouwverslag van een Madrat van Oscar. Ik heb hem daar eens over gesproken en als ik mij goed herinner was de pasvorm van de verschillende onderdelen zo nu en dan zeker niet perfect. Draagarmen zijn zwak/breekbaar en na enkele runs vervangen door die van de X-pro. Ook de kap die er bij zit is niet van lexaan, maar van een ander breekbaar soort kunststof. Ik heb zelf geen ervaring met Ansmann, behoudens dan dat ik ooit de Master Smacker had besteld en tot 2x toe een defect/beschadigd exemplaar heb ontvangen. Uiteindelijk de deal gecanceld en de Plasma Edge daarvoor in de plaats laten afleveren. IK zou daarom nooit voor Ansman kiezen ...