Hoi allemaal, sinds een paar weken ben ik geïnteresseerd geraakt in de 1:14 RC trucks. Na veel lezen van de mooie verslagen op dit forum heb ik besloten om ook een truck aan te schaffen. Mijn keuze is gevallen op een bestaande truck welke ik geheel ga aanpassen aan mijn wensen. Het moet een Amerikaanse road train worden met drie trailers De gewenste wijzigingen zijn: De laatste as stuurbaar maken en de eerst as liftbaar. Verder alle trailers automatisch te kunnen afkoppelen. De tanken aanpassen zodat het meer uitstraling krijgt, middels trappen en relingen. Dolly aanpassen voor de tautliner zodat het een geheel wordt met de andere trailers. De eerste indruk van de hobby en het forum is in ieder geval zeer positief groeten, laurence
Mooie truck, alleen een vraag. Roadtrains die komen toch alleen in Australië voor, toch niet in Amerika? Heb wellicht een mooi model voor je om na te maken (qua tanks), een roadtrain van Shell. Groeten, Sander.
@Markioo, die rijden in Australië daar is benzine een stuk goedkoper In Nederland gaat ongeveer 45% van de prijs van een liter benzine naar de (r)overheid, dat maakt de benzine zo duur.
57 % gaat naar de belasting was van de week op tv maar het is wel mooie road train,al zou ik andere kleur /naam nemen,
Prachtig gedaan de truck met dubbele tanks en 3 achterassen. Is weer eens wat anders. Ook de trailers zijn een mooi staaltje modelbouw.