Ho ik ben vorige week begonnen met het demonteren van mijn King Hauler. die de afgelopen 2 jaar zwart met stickers was. toen de stickers loskwamen besloot ik om het ding helemaal over te spuiten en wat aan te passen Imageshack - stevessking.jpg - Uploaded by biertje3 zo zag hij er ongeveer uit ben nu van plan om hem een wit frame te geven en de kap weer metallic zwart en het dak en spatborden wit en misschien ook de motorkap anderen foto’s volgen als ik er achter ben hoe ik ze op het forum krijg
Smullen hoor, ik ben ook wel een liefhebber voor dit soort trucks. Ben benieuwd en hou ons op de hoogte. suc6
he hallo dat ziet er leuk uit, toevallig ben ik zelf een kinghauler aan het verbeteren. Dit is een goedkope chinese uitvoering van een of ander vaag merk, maar wel in de tamiya schaal.groeten bart
Ben nu bezig met de sikloon filters niet al te ingewikkeld denk ik Het kaal maken van de kap schiet niet echt op door gebrek aan tijd .moet naar school:sleepy::sleepy: Gaat wel makelijker als je metanol gebruikt lost de verf wel op maar het plastic niet
Vandaag even bezig geweest met de sikloon filters zelf vind ik ze aardig geslaagd De krimpkous is om de lijm resten te maskeren Ik kwam er achter dat als je de nep schokdempers met houder weglaat de uitslag veel groter is Schuren schuren schuren het is een poke werk maar ik heb ervaaring met de beweging het is namelijk dezelfde beweging als … heb namelijk nog geen vriendin die het voor me doet Maar na 5 uur is de kap aardig kaal Klein voorafje van hoe die moet woorden was voor het schuren Ziet er aardig uit die sikloon filters al zeg ik het zelf
Hoi Weet iemand waar ik goedkoop een tamiya as met in en uitgang kan krijgen moet zo gaan worden ongeveer Weet op ebay al wel de achtersten assen te vinden maar die heb ik niet nodig heb het ontwerp wat aangepast naar een heavy hauler ntopic: Ik heb ook al leuken zwaailichten gevonden Hoop het een en ander voor de truck(ophanging) te kunnen gaan frezen en draaien ik koop binnenkort namelijk een draai en frees bank dus kan weer even lekker gaan spelen
hallo biertje dan wordt het hoog tijd dat je een vriendin vind,die je dan helpt met je kap schuren en een as zoals je vraagt met een ingaande en een uitgaande doorgang das een tussenste as,die vind je ook wel op ebay los, of je stelt de vraag in het te koop/gevraagd trucks topicje, mvg markioo
Hoi Gelukkig lopen er hier ook nog mensen met humoor rond Nu zit ik met het dilemma welken schakelaar ik voor mijn zwaailichten gaan gebruiken de genomineerden zijn http://www.rc-point.nl/N_frame.html?http://www.rc-point.nl/Lamp-+-toebehoren-N_grp_23_63-1.php en http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTgxODg0NjAwNw==?direkt_aufriss_area=SHOP_B2C_TAB_HOBBY&~template=PCAT_AREA_S_browse&p_page_to_display=&catalogs_sub_id=sub3&aktiv=3&navi=oben_1 mijn voorkeur gaat uit naar de bovensten anderen opties zijn ook welkom
hoi denk dat het dezen woort 2ehandsRC webshop RC-Point Modelbouw winkel Beugen en dan numer 05282 de site van conrad lukt niet met snellink en het opzoeken is een pokenwerk als je er niet perse niet naar opzoek bent
Hallo, Op ebay staan 2 soorten: 1 zonder uitgang:Tamiya 1/14 Scania Truck Drive Rear Axle King Hauler - eBay, Cars, Trucks Motorcycles, Radio Control Vehicles, Radio Control Control Line, Toys Hobbies. (Eindtijd 28-nov-10 18:31:48 CET) EN 1 met uitgang:Tamiya 1/14 Truck Dual Drive Rear Axle King Hauler - eBay, Cars, Trucks Motorcycles, Radio Control Vehicles, Radio Control Control Line, Toys Hobbies. (Eindtijd 06-nov-10 11:44:22 CET) Succes met de bouw!
Hoi Kan ik mijn regelaar van 6v tot 12v , 20A gewone autoregelaar op een 6v , 7A loodaccu aansluiten zonder dat hij zegt dat de accu leeg is Ik wil er dan ook nog een truck puller3 van 7,2v opzetten zonder dat het door fikt Verder is de truck een stukje langer geworden . het frees werk schiet aardig op, op wat beginners fouten na . moet ook maar eens de wielen en de as bestellen zal binnenkort foto’s plaatsen
Gaat prima, de spanning voor de regeling van je motor wordt toch gedaan door je onvanger. je 6V loodaccu wordt alleen maar geknepen om je motor harder of zachter te laten draaien. Houd er alleen wel rekening mee dat als je een 7,2V Truckpuller op een 6V Loodaccu zet dat hij niet het volle vermogen zal gaan halen. Groetjes Jeroen
dat is bij de tamiya truckpuller toch niet zo erg volgense mij. de truckpuller gaan in werkelijkheid wel erg snel. gr
Hoi Ik heb een tijdje niet zoveel aan mijn truck gedaan wachten op bestellingen enz. Ik heb nu mijn extra as binnen mijn velgen maar de banden waren nog niet leverbaar. En ik wacht nog op een bestelling voor een 2.4 MHz set voor mijn fc16 met de nodige ontvangers. Op het moment is het nog te koud om in de gara ge te gaan vrezen dus het afmaken van de bumper en de ophanging van de 3e as zal nog wel even moeten wachten. Na een vreemd verf ongeluk heb ik ook maar beslote n een nieuwe kap te kopen. Moet alleen nog mijn zwaailichten bestellen. Verder staar er ook nog in de planning om binnenkort een man kat2 6x6 trial te gaan bouwen begin vandaag aan de mallen voor de kap. Ik bouw dezen met een vriend dus worden het er meteen 2
hoi ik zag dat het weer een tijdje geleden was dat ik iets had geupdate over mijn king hauler dus hier wat foto's en algemenen info: gewicht: 7kg lengte: 75cm lengte met aanhanger die geplant staat: 200-+ cm er is een probleem met de verf en dat is dat de grondverf niet goed heeft gehecht dus de verf komt hierendaar op de hoeken los heeft iemand hier een oplosing voor nog aan te doen zoorgen dat er een goede oplosing komt voor de verf een langeren aandrijfas een alu plaat om de cabine te beschermen een alu bumper een lier achterop de verlichting de zwaailichten op het dak spatborden achter traanplaat op het fraime waar kan ik dat krijgen en dan de aanhanger de aanhanger ben ik met het ontwerp bezig in google sketchup en moet zoiets worden aleen dan noch een maatje groter met 4 assen weet iemand trouwens waar ik zoon vlag kan krijgen en als raadsel wie kan mij vertelen bij welke plaats deze vlag hoort
intresant ik ben namenlijk zo'n zelvde trailer aan het maken maar dan ook met 4 assen en afneembare hals ben benieuwd hoe je bebaalde dingen op gaat lossen mvg Robbert