Hallo Allemaal, Ik ben afgelopen dagen een beetje bezig geweest met het tekenen van een 3d model van de Kamps KJ-66. Voor wie wil kan ik deze 3D tekeningen toesturen (wel even laten weten welk bestand je wilt: .STP .DWG .DXF enz enz) Foto's kan ik na het weekend pas maken, die zet ik hier dan meteen neer. Groetjes!
Hierbij een aantal afbeeldingen van de 3D KJ-66 Vanavond kan ik de tekeningen omzetten naar Inventor tekeningen. Dan kan ik wat mooiere foto's maken.
zeer mooi gedaan! met welk programma heb je dit getekend? als je het in solidworks hebt getekend heb ik zeker interesse in de tekeningen, ik ben namelijk wel benieuwd welke stappen je allemaal hebt moeten maken om zover te komen. groeten remie
Hey Remie, Ik heb dit in het programma HiCAD getekend. Ben er zelf eigenlijk niet tevreden mee. Vandaar dat ik hem ook nog eens in Inventor wil gaan tekenen. De stappen zijn er redelijk veel haha, ik heb eerst alle onderdelen appart getekend en daarna samengevoegd naar een samenstelling. al met al een uurtje of 9 mee bezig geweest. Ik kan je wel .STP files doorsturen, die moet je in ieder geval kunnen openen. Laat maar weten via PM dan.
Danku voor de tip haha, ik had al wel gezien dat hij aanliep, maar dat de verbrandingskamer omgedraait moet worden wist ik niet. ik zal het morgen eens aanpassen!
Hier weer een aantal foto's. Dit maal gemaakt via mijn eigen computer met het programma Inventor. Dit is eigenlijk het programma waar ik normaal mee werk. Ook hier moet de verbrandingskamer nog omgedraaid worden, gebeurd morgen dus
Die ouwe is nog aardig scherp! Maar daarin heeft ie natuurlijk ook aardig wat ervaring opgedaan... Michael, knap staaltje werk! Ik ken nog zo'n vakidioot (goede zin van het woord, hoor!) die ook zo bevlogen is in Inventor... ~Jolmer
Ik zat eraan te denken om er voor vandaag mee uit te scheien... Ik hoop morgen nog / eindelijk weer eens aan de F-16 te knutselen. ~Jolmer
tekenigen KJ66 Hallo Ik heb onderdelen van iemand overgenomen van een KJ66 ik zou het heel mooi vinden als ik van jouw de tekeningen van de KJ 66 mag hebben ik vind het er erg goed uit zien. Je kunt het bestand zo versturen met wetransfer dit programma werkt ook met grote bestanden. mijn email adres is: gbreukelman@hccnet.nl bvd Dank Gerrit Breukelman
Gerrit, het is beter om je e-mail adres te verminken, zodat de spammers je niet zullen vinden. Maak er b.v. iets van als gbreukelman krulletje hccnet punt nl. Of gebruik de Persoonlijke Berichten van het forum. Dat moet je wel toestaan: Gebruikers instellingen -> Opties Wijzigen Vervolgens de volgende drie items aanvinken -> Privéberichten toestaan en -> E-mailnotificatie ontvangen van nieuwe privéberichten en -> Pop-upvenster tonen bij nieuwe privéberichten