kokams 1200

Discussie in 'Model elektronica' gestart door jantjebeton47, 24 mrt 2003.

1. Weet iemand waar ik de nieuwe kokams 1200 kan kopen?

2. Harmpy35

Harmpy35

Lid geworden:
    26 aug 2002
    (off topic)
    :oops:

Als je die van b.v. E-Tec bedoelt kun je die kopen bij:
    http://www.aircraft-world.com/products.asp?id=84
    Ze leveren de hele wereld rond voor $2.50 en meestal binnen 3 weken tot 6 dagen. Ze raden het erg aan om meerdere kleine pakketjes te bestellen ipv 1 grote.

Ik heb er ook een bestelling staan, maar schijnbaar willen ze aan mij geen geld kwijt 8O Toen ik het niet voor elkaar kreeg om binnen dezelfde avond nog die piep paypal account in orde te maken (om even snel te bestellen) werd ik er een beetje (erg)gek van.

(veel servies bieden, maar wachten totdat je weer master card afschriften thuis krijgt met een bepaalde code gaat me te ver)

3. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Dit waren enkele postings in een andere draad over pneumatische ventielen.

Werzoek aan jantje beton:
    Aub geen nieuwe niet op het onderwerp ter zake vragen stellen in bestaande topics!! Gewoon een nieuw draadje openen.

Deleten van posts :twisted: is makkelijker voor me dan het verschuiven van losse posts :evil: naar een nieuwe draad, wat me nu trouwens wel gelukt is gelukkig.. :)

4. Dirk

Dirk Forum veteraan

Lid geworden:
    30 aug 2002
    Kokam 1200 worden in juni verwacht..de eerste samples zijn al uitgeprobeerd....en veelbelovend....maar nog niet echt leverbaar in aantallen, eerst komen de 640's hiervan zijn de eerst shipments (10000 !!?) onderweg naar de diverse distibiteurs wereldwijd......gaat per zeevracht en da's soms héél langzaam...dus nog even geduld...

5. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Hopen dat er niks zinkt..Anders krijgen we electrolyse!

6. Dirk

Dirk Forum veteraan

Lid geworden:
    30 aug 2002
    De laatste KOKAM ontwikkelingen zijn ook best interesant...Li-Po die met 20C ontladen kunnen worden...maar ook in ca. 10 minuten vol geladen kunnen worden....moeten dit jaar nog leverbaar zijn..

7. Harold

Harold PH-SAM

Lid geworden:
    16 aug 2002
    Gaat wel hard zeg.

Ik heb net generatie1 kokams in gebruik. Generatie 2 nog net niet leverbaar en generatie 3 wordt al weer aangekondig.

Goed voor het elektro vliegen.
    Nog even en je vraagt iemand "zit daar een echte motor op, of een classic verbrandingsmotor" :lol:

8. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    ik moet zeggen, na vanmiddag alle drab weer van mijn freestyle af te hebben moeten poetsen,dat electro wel interessant begint te worden.

nou nog een betaalbare aandrijfset die ook 500 gram weegt en een 13x6 met 10800 toeren rondslingert, en in 30 min of korter te laden is en ik ben verkocht.

Deel Deze Pagina