beste form leden; wie kan mij helpen aan goede detail foto.s en of schetsen met maten voor de kraan, die op het achterdek staat van de smit frankrijk(.schaal 1;20) mvg eddy
Zoek uit wat voor merk en type kraan erop staat. Schrijft hij een brief naar de fabrikant of je foto's of eventueel tekeningen kan krijgen. Zou eerst als ik het merk wist op Google gaan kijken.
op de beschibare foto,s is de merknaam niet te lezen. had de zelfde idee om deze dan via internet op te sporen maar zonder een merk wordt het moelijk. zat te denken aan een atlas :!: :!: :!:
Hoi Allemaal, De kraan van de Walcheren? U vraagt, wij plaatsen :wink:. Foto; wouter zzw Groetjes, Danny.
danny . bedankt voor de foto van de kraan van de walcheren. weer mooie details nu maar hopen dat iemand mij de merk kan geven. kan ik kijken of ik een 360 graden afbeeldingg kan krijgen.
Hoi Eddy, We gaan toch niet vloeken? De Walcheren is van URS hoor, niet van Smit :wink: ( :lol: :lol: :lol: ). Groetjes, Danny.
Dat klopt inderdaad, URS is eigenlijk van Fairplay en Smit, maar daar denken we maar niet te vaak aan :wink:. Groetjes, Danny.