beste mensen ik zit met het volgende probleem: ik heb phoenix net op mijn laptop geinstaleerd bij het calbireren van mijn zender (k-7x kds)komen er geen output hiermee wil ik zeggen dat in de balken die je dan ziet geen beweging komt. kan iemand mij helpen?
de indicatie balken van calibratie? heeft deze zender een driver nodig voor op die laptop? in geval van plug and play (verbinden, en alles word vanzelf ingesteld, meestal zonder driver), is er iets mis met de verbinding en ''ziet'' je laptop die zender niet. of de zender word wel opgemerkt, maar krijgt de laptop geen signalen ervan... verder zou ik het eigenlijk niet weten :nooo: suc6!
Heb je een nieuw model aangemaakt met ppm modulatie, want met het normale pcm modulatie werkt de sim niet. Als je het niet gelezen heb in je manual kan je de volgende link aanklikken en kijken op blz 20 punt 15 http://www.kdsmodel.com/script/News...7X_2.4GHz_Remote_controller_System_Manual.pdf gr Richard
ja ik heb een nieuw model genomen voor de sim. lijkt mij ook dat ik een slecht contact heb met de stekker in zender weet alleen niet hoe ik dit beter krijg af en toe krijg ik de melding dat de verbinding verbroken is en welke zender type moet ik dan kiezen?