Ik heb nu sinds 1,5 maand een quadcopter en heb hier erg veel plezier mee, alleen het rondjes om mezelf vliegen ben ik nu wel een beetje zat. Ik ben op zoek naar een goede fpv set op de frequentie 1.2/1,3 ghz. Alleen heb ik werkelijk geen idee waar ik die kan vinden. De setjes van electronicarc.com zien er nogal goedkoop uit. Heeft iemand een idee?
Ik ben zeer tevreden over dit setje, het is ook 1 van de betere setjes, maar ook qua prijs wat hoger....
Ik vlieg met uhf zonder filter, maar inderdaad als je met 2.4 Ghz vliegt dan is dat filtertje wel aan te raden.
Jup. 300 mw is zat Kilometers bereik jammer dat leo die 1000 mw troep in NL verkoopt Heel slecht voor fpv in NL Rob
Heb je helemaal gelijk in Rob. En niet alleen die 1000mW troep op 1.2 GHz... wat dacht je van 1500mW op de 900 MHz.
In dat geval wacht ik tot ze bij estore de 400mw zenders weer hebben. Hopelijk heb ik dan met een lpf geen storing op de besturing..
zo de ju dat is te gek voor woorden zou toch bij moeten staan?????? USA only je kist moet min 5 meter groot zijn,om mischien storrings vrij te vliegen dit is voor super gekken only rob
ga hier van normaal gebruik,bv easy star als kist het is in nederland niet overal even schoon [ als zoekt naar storring op div frequenties ] maar globaal bereik 3 blads clover op vtx 4 blads op vrx 1,3 ghz 300 mw 5 km 2,4 ghz 500 mw 3 km 5,8 ghz 200mw 1 km rob