Hee. ik ben voor iemand een aantal brandstof auto's na aan het kijken. De betere die er tussen zit is een Kyosho pure ten GP. Deze heeft de main/spur gear de tanden afgebroken. Schijnt dat deze niet meer gemaakt worden. Gaat om onderdeel nummer GA05.. is er nog een adres waar ik kan informeren of is er nog iemand die nog oude voorraad thuis heeft liggen? alvast bedankt..
Dat zal een rondje bellen worden, moeilijk in te schatten wie dit zal hebben liggen. Misschien dat @mark0126 je kan helpen. En anders.. http://www.modelbouwforum.nl/threads/overzicht-webshops.118557/
Ik kan zo het onderdeel niet op google vinden en volgens mij zijn er verschillende Kyosho pure ten GP's de alpha 1,2 en 3. Ik durf niet te zeggen of de main/spur bij dezen gelijk zijn. Als je degene bedoelt die destijds bij het boekje zat (met porsche en of opel kap) heb ik daar nog wel redelijk wat onderdelen voor zowel nieuw als gebruikt. Plaats of pb me anders even een foto van het chassis en het onderdeel ga ik even in de voorraadkast kijken.
FF de lokale RC winkel bezoeken. Die kan zo zien of er een vervanger voor is. Of dat er nog ergens oude voorraad is.
We hebben hier geen lokale RC winkel. Spur is inderdaad een AG5. Nergens meer voorradig of uit produktie. Na enig zoekwerk ben ik op het spurgear van de Fazer terecht gekomen. Nr FA013-39 Nagenoeg gelijk alleen 3 tanden minder. Moet passen volgens een duits forum
Website van venray is al uit de lucht en Montfort moet m ook bestellen. TopRC had m op voorraad en daar besteld, de FA 13-39 danwel. Moet achteraf ook weer nabesteld worden, wordt dus weer wachten. Gelukkig heeft de eigenaar er geen haast mee. Zelf ben ik van de helikopters maar helaas is me zelf een Kyosho Scorpion XXL nitro aan de vingers blijven plakken. Deze stond in hier op t forum in de verkoop, splinternieuw voor weinig, kon m niet laten staan : ) alvast bedankt iedereen..
Ik weet dat het model al een poosje uit de productie is , maar er zijn op marktplaats genoeg onderdelen voor te vinden. Zoek maar eens op nitro racer van deagostini, dat is een alpha 2 model. M.v.g. Mark
De Scorpion heeft achter 140x70mm offroad banden. Is er een onroad type verkrijgbaar in deze maat en hoe werkt deze maatvoering precies? De velgdiameter is 3,2"