Aangezien ik ook heeeeeel veel schuurpapier op rol heb liggen ben ik ook maar gaan experimenteren met het volgende. 25 cm. schuurpapier op gerold, en zie daar dat lijkt veel op dakleer. Moet wel even zwart gemaakt worden en op een houten pallet met wat folie er omheen maar die foto's volgen nog. Mocht er nog wat te binnen schieten houd ik jullie op de hoogte . Voor nu iedereen veel bouwplezier in het nieuwe jaar. Rene
Beetje aan het verven gegaan (dakleer) en op mijn werk wat met rvs aan het spelen geweest. Lijkt wel een beetje op piping voor industriële toepassingen. Lading maken is ook wel een uitdaging, maar geeft wel voldoening. Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen Tot de volgende keer. Rene
Dakleer in de folie gezet (opzetje) en tot de conclusie gekomen dat je dan weer weinig van je werk ziet. Ff nadenken hoe ik dat ga oplossen. Tot de volgende keer. Rene.
Hoi Rene, Idd, zonder folie lijkt me mooier,gewoon met spanbandjes vastzetten op de pallet. Groetjes, Charlotte.
inderdaad met spanbanden of de folie alleen in een baan midden om de rollen. ander idee of of kijk eens op deze website voor inspiratie
Ik zal alle ideeën die hier aangedragen worden in overweging nemen en ik zal de oplossing die mij het meest aanspreekt uitvoeren . Alle meedenkers/mede modelbouwers bedankt. Eerst een heleboel houten pallets maken......Pfff.. Rene.
Aan alle volgers: ik ga tussendoor ook nog een huis verbouwen voor mijn dochter , dus het kan even duren voordat er een reactie komt van mij. Veel modelbouw plezier jullie allen en hopelijk tot gauw. Rene