Hebben jullie dit al gezien? Leds van 300 watt met waterkoeling? Lees meer hierzo TSII with 300W Led headlight
mooi, maar dan? ah wacht, hij wil er daadwerkelijk 's nachts mee gaan vliegen kan niet wachten op al de UFO meldingen
Ik heb een looplamp met een stuk of 30 leds, en een accu. Als de accu is opgeladen heb je een hele tijd geen stopcontact nodig, en er komt een geweldige berg licht uit. Het ding kostte iets van een tientje, ik heb 'm gekocht bij de Lidl maar ook gezien bij de Action geloof ik. Dus, voor liefhebbers van nachtvliegen...
Tja, zo'n foto zegt me niet zo veel. Ik wil best geloven dat er een puist licht uit komt, maar hetzelfde foto-effect kan je krijgen met een fietslampje. Overigens... in aanmerking genomen die camera erbovenop, verwacht je iets van de omgeving te zien als je hiermee in het donker vliegt? Dat zou misschien wel eens tegen kunnen vallen. Afhankelijk van hoe hoog je vliegt natuurlijk, maar ja als je laag vliegt dan zie je ook niet veel... Ik zie nu dat je het niet zelf bouwt, maar hebt overgenomen van een ander forum. Tja... ik ben wel benieuwd hoe het uitpakt als hij ermee vliegt, maar ik denk dat het zal tegenvallen. Licht verliest nogal snel zijn intensiteit met afstand.
Lijkt me juist erg cool. S'nachts met max een meter hoogte de omgeving lekker afvliegen. vanaf een wat grotere hoogte, +100meter lijkt het allemaal op elkaar.
Zeker geen 3 watt, wel erg fel. Het licht dat je ziet op deze foto is puur alleen door mijn FPV Twinstar. Heb er ook al mee gevlogen en is een grappig gezicht hoor
Moet je natuurlijk niet naar je toe vliegen, want dan zal je verblind worden. Vervolgens zie dan een vette groene vlek en lig je ongemerkt in rugvlucht, en dan ........