Waar ik eigenlijk erg nieuwsgierig naar ben, is de leeftijd van de schippers. Laat ik met mezelf beginnen, ik ben van 1933, nu dus 76 jaar. Dat wil zeggen, 26 met 50 jaar ervaring. Is iemand ouder? Willen jullie dit draadje aanvullen?
Dan moet ik nog even. Ik zit nog aan de goede kant van de 40, maar dat duurt nog maar een paar jaartjes.
Ergens maak je een fout, ben je nou 76 of 78. Ik kom daar nog niet aan, maar Fredeik van Gent is een leegtijdgenoot van je. Die laat nog wel van zich horen!!!! Groet, Ad Bakker
Zonder na te rekenen. Er valt niet aan te ontkomen. Ik behoor tot de leeftijdscategorie van de zestigers. Nauwkeuriger zes en zestig. Groetjes, Jos
ik ben niet echt een volwaardig schipper maar ik doe van alles en ook duikboten. en als je het wilt weten ik ben 44
Hans v Ik ben ook van 1933 En ik meende 78 te zijn Ben van Juli 1933 Dus ben eigenlijk al wat ouder Mvg Frederik
Daar is het antwoord al, hansv is vast ondertussen een paar jaren kwijt geraakt, en dat zijn de leegtijdjaren, die je niet bij je leeftijd optelt.
Ben niet speciaal een schipper , heb wel boten ,maar doe veel andere dingen . Vermoedelijk ben ik de oudste ,ben van 26-06-27 dus nu 84 Kom nog steeds tijd te kort , Met vriendelijke groeten Motormuis
Zal het wel zijn. Je was nog een typfout in Frederik z'n naam vergeten. Is de laatste tijd steeds vaker, en dwing mezelf meestal een bericht via voorbeeld te controleren. Vergeet ik dat een keer, dan........ nou ja, je hebt het gezien. Blindtypen is niet meer wat het geweest is!!! Groet, Ad
Geboren te Poortugaal,31 mei 1976 om 8.05 uur. (Ja Frederik ook ik kon al klokkijken net als Robbie.......)
"Ik ben van 1933, nu dus 76 jaar." Was dat maar waar. Ik heb me inderdaad vergist. 78 is wel waar. Leeftijdfoutje zuillen we maar denken. Hans V.
Ja, ja, liegen over je leeftijd. Straks blijk je nog een vrouw te zijn, en heet je geen Hans maar Anna.
Ja je kan het zo gek niet verzinnen tegenwoordig nweer: Maar geef mij maar iets origineels hoor Lijkt me toch leuker mvg Frederik
hallo ik ben van 56 en dus nu 55 jaar oud nee en ik kom ook uren per dag te kort haast elke zaterdag het bos in en met bomen zeulen fietsen vind ik maar niets dat is voor watjes gr raf
Volia, ik zal ook meedoen, de broekschijter onder ons meschien kwa ouderdom. 25 juni 1977 en nee, ik heb niet naar de klok gekeken. De batterij was af groetjes
Het kan altijd erger qua leeftijd, bouwjaar `95 dus nu 16 jaar ... Ook ik was slecht in klokkijken, maar stapelloop lag rond middernacht. En in tegenstelling tot Raf wél iemand die van fietsen houdt, fanatiek wielrenner en mountainbiker. Groetjes, Björn