Leren helicopter vliegen. 1730 Asse Belgie

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Opabob, 3 apr 2011.

1. Opabob

Opabob

Lid geworden:
    10 okt 2010
    :) Ik heb een tijdje geleden een helicopter met brandstofmotor in okkazie gekocht. Nu het weer beter wordt zoek ik iemand in de omgeving van Asse, Belgie (Noordkant Brussel) om mij te leren vliegen met helicopter. Op de simulator aeroflight 5 heb ik wel al heel wat uren geoefend. De helicopter is een Hirobo Shuttle.
    Graag een antwoord,
    met dank bij voorbaat
    Bob.

Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  2. tmdrtn

tmdrtn

Lid geworden:
    4 okt 2009
    Hoi,

De Hirobo Shuttle is een goede heli om het vliegen mee onder de knie te krijgen, jammer dat er nog niemand heeft gereageerd, ikzelf woon te ver weg anders had ik graag geholpen, heb zelf met deze heli veel gevlogen, en heb nu ook nog een Lama 30 staan (is in essentie een shuttle).

laat de heli door een kenner afstellen en vraag deze persoon om de heli voor te vliegen, maak en trainerskruis en volg een paar lessen, dan moet het lukken om een hover te maken, 90% van het succes is een goed afgestelde heli, dit geeft jouw meer tijd om te reageren.

succes,

Tom

3. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Locatie in titel opnemen, meer reacties. Titel wijzigen door openingsbericht te wijzigen -> meer opties.

4. Tempel

Tempel

Lid geworden:
    29 jan 2007
    Asse

Beste,

ik ben beroepshalve bezig met helikopters en al wat er rond nodig is, reeds 35 jaar, en van in '85 in wedstrijden F3C. Op mijn website kan je een idee vormen wat ik doe. Ik woon in Liedekerke, dus heel dicht.
    Les geef ik niet meer, teveel verloren tijd en kost geld voor de leerling. Simulator is hiervoor een goede oplossing.

Heli-Tempel webshop

Mvg, Guy

5. tomos19

tomos19 Guest

lijkt me een leuke job tempel :D
    vliegen als werk!

6. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Is niet zo zinvol om daarvoor dit draadje naar boven te halen. Behalve als je Opabob weer in de picture wilt hebben.

Deel Deze Pagina