Hoi, het weer was mooi, ik had volle accu's en heb een rondje gevlogen boven mijn bedrijf en de omgeving. Geen racing op een meter hoogte met fpv, maar slow en hoog. Oosterleek, voorjaar 2014
Erg leuk gedaan ! Door de fast-forwards is de niet gestabiliseerde 3e as (yaw) ineens een mooi effect geworden. Mooie omgeving, goeie muziek, 100 punten..
flash: dat is de tarot 2d gimbal. burg: thnx, ik ben zelf niet tevreden met de gopro fish eye removal. Het maakt het beeld onzuiver en vertekend soms, vooral aan de randen van het beeld. Ik had waarschijnlijk beter de black moeten kopen, want de silver heeft geen optie tot filmen zonder fisheye. Algemeen: waarom staan dan wel al die filmpjes van de fpv racers in de hoofdrubriek?
Nice vid wat staat er eigelijk in die (Glazen)-Kast ., als ik vragen mag ?! lijkt me 1ns leuk om daar doorheen tevlammen !!!!
Mijn bedrijf heet SeedCare BV en wij produceren zaden voor glasgroenten en siergewassen. Kijk maar eens op onze website. Als alles goed gaat met de business staan de afdelingen vol, soms staan ze leeg tussen teelten door. Probleem voor het vliegen is de vele staanders in de kas. Elke 4 meter in de lengte en 6,40 in de breedte. Staal geeft niet echt mee, en glas is harder dan je denkt.