Hallo Allemaal, Nu ik in het noorden van het land weer sneeuw zie liggen krijg ik weer zin in van die mooie winter-vlieg dagen. Je weet wel wit veld en met een paar man afspreken om met een electro kisje de bikkel uit te hangen en te gaan vliegen tot je vingers niet meer willen. Motormodel wil ook mits je niet in de koude luchtstroom je motortje moet afstellen (ahgg koud). Nou vroeg ik mij af. Weten jullie nog leuke bezigheden op het veld die alleen 's winters kunnen?? En hoe krijg je zo'n bevroren emoticon?????
:xmas: ski's bouwen en ermee gaan vliegen :xmas: en dan hopen dat ze tuis een stevige pan met snert klaarmaken, word zoiets als snertvliegen :lol: :idea: modelbouwforumsnertvliegdag :idea: groeten Halmar :xmas:
Jammer, is net leeg gemaakt. Inhoud pan 10 liter en dat met 2 volwassenen en 2 kinderen in 2 dagen leeg inclusief nog enkele pannenkoeken.
Even dus niet bij Theo op bezoek gaan, want er komen misschien wel rare luchtjes vandaan :twisted: groeten
Moest ik niet in Nederweert nog iets gaan ophalen? :lol: Lijkt me wel een perfecte dag om dat eens te gaan doen. In dat landelijke gebied vallen die geurtjes dan niet zo op. :twisted: