ik had graag eens geweten of onderstaande machine van een goede kwaliteit is. Heb zelf geen ervaring met rc graafkranen,met de echte wel. Misschien hebben mensen onder jullie zelf ook zoiets,of kennen iemand die er ervaring mee heeft. Sorry als ik dit hier verkeerd post,maar weet anders niet waar te plaatsen. Voor de duidelijkheid de prijs is NIET van belang,ik wil alleen kwaliteit. Kent iemand ook deze webschop,en wat zijn de ervaringen Liebherr Bagger 944B Abbruch - shop.premacon.com mvg, patrick
Oeps, voor die prijs mag het toch wel goed zijn mag ik hopen. Helaas kan ik je er niks van vertellen, mijn hobby is modelboten. Ik heb even je post gelezen en op de vermelde website gekeken omdat ik het interessant vindt. Ik dacht dat de botenbouw al duur was. En ik snap dat je nu ook niet zo maar koopt, maar eerst ervaring van anderen wil horen. Succes
Voor dat geld zou ik het toch echt eerst in mijn handen willen hebben voor ik het kocht. dan kun je teminste de kwaliteit controleren.
hoi. volgens mij heb ik deze op de modelshow europe gezien de laatste keer dat het in bemmel was. de modellen zijn erg mooi ook erg gedetaileerd.. ik heb ze er alleen niet mee zien draaien. want ik ken me voorstellen dat die kleine details kwetsbaar zijn. net als de scale-art trucks. erg mooi maar erg kwetsbaar. en voor dat geld kan je een keer of 10 een bruder kraan ombouwen en tot de draad verslijten. een leimbach kraan is misschien ook een optie. die zijn redelijk hufterproof, heb ik uit de wandelgangen begrepen. succes Peter
ach je kan een extra hypoteek op je auto of huis er voor nemen voor dat geld koop je een 1:1 minigraver/telefooncel op rupsen
de machines van premacon zijn van super kwaliteit, een vriend van mij heeft er 1 en er gaat eigenlijk niks aan kapot en alles is sterk en degelijk. Maar dat mag je ook wel verwachten voor die prijs maar op alles moet je zuinig zijn
Hallo Patrick, Dit is een goede betrouwbare Liebherr rupskraan. Is ook heel goed gedetailleerd en netjes afgewerkt. Deze rupskraan is zijn geld zeker waard. De levertijd van deze rupskraan is redelijk snel. Deze rupskraan is veeeeeeeel beter dan de Caterpillar 345 CL van Wedico. De O&K rupskraan van Damitz is ook goed, wel iets duurder, maar 1 nadeel : levertijd 1 tot 1,5 jaar ! Als je besluit er 1 te kopen, dan moet je deze rupskraan bij Premacon zelf gaan ophalen, dan krijg je uitleg over de bediening van de rupskraan. Opsturen is altijd riskant, i.v.m. transportschade en hoge verzendkosten. Wil je er nog een bijpassende zender bij kopen, die speciaal wordt afgeregeld op de rupskraan, komt er wel nog 2300,00 Euro bij ! Je kan ook zelf een rupskraan bouwen, dan ben je ongeveer de helft van het geld kwijt ! Bovendien geeft zelf bouwen heel veel bouwplezier ! Succes met je beslissing wel of niet kopen !
ik ben zelf ook vanplan om graafmachine te kopen maar mijn vraag is is deze machine wel snel en kun je 2 bewegingen maken in 1 keer kheb al een fielmpje tegen gekomen dat deze machine het wel kan maar is er dan aan gesleuteld om deze prestaties te bekomen ?? Hz54bLjEHzw[/media] 944B Abbruchversion - YouTube zelf een graafmachine maaken lijkt mij wel leuk maar ik heb de machines niet om alles te freezen en plooien of draaien op draaibank en veel onderdelen eb ik nog niet echt gezien om zelf te kunnen bouwen dus lijkt mij gemakelijk mss goetkoper.... bij premacon een liebherr te gaan kopen groeten
De snelheid van het filmpje is hoe hij op volle snelheid draait en er is niet aan gesleuteld, ik was n.l ook in Gelnhausen en heb daar nog even zitten spelen. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is de de dode slag va de ventielen vrij groot zijn. Je moet dus de knuppel vrij veel uitsturen voordat er wat gebeurd, maar dit went vrij snel waardoor je er eigenlijk geen last van heb. Maar Motormuis, jij was toch een bruder aan het ombouwen? Daar had ik de cilinders nog voor uitgetekend en Steff gemaild en daar zal het ook wel zijn stilgevallen, niet?
Bedankt aan de mensen die mij nuttige info weergeven. Er stond wel vermeld dat de prijs niet van belang is,een sorry voor de genen die het over de prijs alleen hebben. Aan stefanF ik ben wel motormuis niet hoor.
[mod] Als je straks de rupskraan gaat bouwen/verbouwen zal ik het topic wel weer verplaatsen naar de bouwverslagen Trucks en Bouwmachines.[/mod]
nu we hier toch wat over somige merken en al dan niet zelfbouw hebben iemand die over vario earthmovers informatie heeft Vario Earthmovers of over deze 1/12 Scale Earth Digger 4200XL Hydraulic Excavator (RTR) (Version 1.5) deze modelen zijn wel niet zo mooi afgewerkt maar de eart digger zouw wel een 10 kg kunnen tillen heb dit al ergens gezien op youtube groeten