Ik ben momenteel een Orion-E (WestWings) aan het afwerken en hoop er heel binnenkort mee te kunnen gaan vliegen. Om een of andere reden blijf ik echter steeds terugkeren naar (vintage) vrije vlucht modellen met rubbermotor. Probleem is dat er hier in de streek (en ik denk in gans Vlaanderen) geen free flight clubs en/of vliegvelden zijn (In de UK is free flight nog echt populair en zijn er tal van events en clubs). Zitten er op dit forum misschien nog liefhebbers van de "oude" balsa free flight modellen? Zo ja, laat maar van jullie horen! Als jullie goede tips hebben waar er met vrije vlucht modellen kan gevlogen worden (regio Vlaamse Ardennen of Brugse ommeland bij voorkeur), zijn die ook altijd meer dan welkom! groeten K-J
Ik ben net terug van de Eurocup wedstrijd bij de club van Genk/Zwartberg. Weliswaar F2B (lijnbesturing -jullie noemen dat rondvlucht, geloof ik- kunstvlucht), maar enkele LB piloten van deze club houden zich ook actief bezig met vrije vlucht. Zij kunnen u zeker verder helpen. Bezoek daarvoor het forum van de Limburgse Vleugels.