Lijn in beeld

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door Tonyschmitz, 5 nov 2015.

1. Tonyschmitz

Tonyschmitz

Lid geworden:
    8 feb 2010
    Hallo allemaal,

Ik heb gisteren mijn fieldview1010 ontvangen. Echter, ik heb een lijn in beeld. Ik weet het. Hij is nieuw en heb garantie maar als ik nu de monitor terug moet sturen en moet wachten totdat dat behandeld is, een nieuwe laat komen ben ik een maand verder. Is er iemand die ervaring heeft met deze lijntjes en weet dat te verhelpen?
    Ik zie namelijk veel op internet hierover. De lijn lijkt geel te kleuren... Zie foto's

2. Ard Schell

Ard Schell

Lid geworden:
    20 mei 2009
    Helaas een defect in je scherm. Is niet zo op te lossen.

3. Tonyschmitz

Tonyschmitz

Lid geworden:
    8 feb 2010
    Jammer.. ik zie op Internet mensen met gelijke klachten (op andere schermen) de monitor openen en her en der druk uit oefenen waarna het verdwijnt. Ik twijfel wat ik zou doen. Terugsturen duurt allemaal erg lang. Nieuwe kopen kost nogmaals 25,- verzendkosten... verzendern van deze monitor ook nog een 7,- dus ik ben sowieso 32,- lichter... stel hij is te repareren door iemand voor minder dan 32,- dan is dat voordeliger, sneller maar oom risicovoller... als het niet lukt..

Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  4. Ernst Grundmann

Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    27 aug 2002
    Als je weet hoe en wat je moet doen zou het mogelijk kunnen zijn dat je die lijn weer werkend krijgt. Die kans is echter heel klein. Meestal, in 99% van de gevallen, is het echter een defect in het LCD panel zelf en daar is niets aan te doen. Zelfs niet door de fabrikant!
    O sorry toch wel, het gehele LCD panel vervangen. :rolleyes:

Deel Deze Pagina