Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me meer een telsel verkoop.
bovendien:
Shipping Cost:Can not delivertoNetherlands
Net zo als een ESC cutoff.Maar wat ik niet snap hoe deze dan beveiligd zijn voor te ver ontladen.
Groet,
Ad
Dat is misschien wat kort door de bocht.mijn conclusie is dat dit een broodje aap verhaal is.
2. De capaciteit minder is dan een normale AA NiMh batterij, die gaan toch al snel tot 2700 mAh.
Dat ze in een tabelletje vervolgens mAh met mWh gaan vergelijken..... goed lezen is het motto hierin.
Mijn devies is om hier niet aan te beginnen, je wordt genaaid waar je bij staat.
Het lijkt mij ook heel sterk een broodje aap
* Over de fabrikant Kentli is verder weinig tot niets te vinden op het www (behalve bij Ebay ...).
* Iets gelijkaardigs is het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/271184591535?var=570150848500&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Deze wordt echter wel geadverteerd als een volwaardige LiPo met ingebouwd een beveiliging tegen undervoltage. Ook de afmetingen stemmen meer overeen met een LiPo.
* Hier is nog wat te vinden over een 'gepaste' lader voor 8$ (!!): Aliexpress.com : Buy KENTLI lithium polymer charger for KENTLI AA/AAA battery from Reliable charger for canon battery suppliers on Guangzhou Endure Power Co. LTD
Ad, waar heb die ontlaadcurves vandaan?
..... Die constante 1,5 V is inderdaad zoals eerder gezegd wel erg aantrekkelijk.