Lipo's besteld

Discussie in 'Accu & laad techniek' gestart door Jonathan, 2 jan 2012.

1. Jonathan

Jonathan

Lid geworden:
    23 dec 2011
    Ik heb LiPo's besteld bij Hobbyking, ik heb dus met opzet GE Warehouse gekozen en ik wacht nu al best lang... Ik heb mijn LiPo's besteld op 29 December 2011 rond 21:00 er staat nu nog steeds ''Paid, Processing'' dus nog niet verzonden. Heeft iemand hier ervaringen mee hoe snel ze het op de post doen? Ik heb trouwens 9,16 euro betaalt voor 4-7 dagen levertijd.

Ik heb namelijk een HPI E-Firestorm FLUX gekocht dus kan er nog steeds niets mee... :(

Groetjes, Jonathan

2. plotterwelt

plotterwelt

Lid geworden:
    5 aug 2006
    2 werkdagen noem jij lang ?

4 weken is lang.:D

Mvg Johan

3. Micropuller

Micropuller Forum veteraan

Lid geworden:
    1 jul 2004
    Wacht even... Dus je hebt op donderdagavond iets besteld (met een levertijd van 4-7 werkdagen) en je gaat op maandagavond hier een draadje starten onder het motto: "Ik wacht nu al best lang"? En dan vergeten we voor het gemak maar even dat oud- en nieuw er ook nog tussen zat? Pfff...

4. robert c

robert c

Lid geworden:
    8 jul 2008
    het is rond oud en nieuw, kan wat langer duren. het is pas 2/3 dagen terug he? dus nog even geduld

5. wildwil

wildwil

Lid geworden:
    29 jul 2010
    Tsja . das bes lang.
    En 14 jaar is ook best oud....;)
    Heb nog even geduld...
    Het is zo binnen, vanuit DE is de levertijd 3 dagen (werk dagen).

En de beste wensen nog voor 2012.
    Veel rij pleizier..

Groet Wil

6. Jonathan

Jonathan

Lid geworden:
    23 dec 2011
    Ow sorry heb datum verkeerd afgelezen, was dinsdag 27 december (4 werkdagen in totaal dus gewacht) das best lang als die 7 dagen levertijd erbij komen.

7. Jonathan

Jonathan

Lid geworden:
    23 dec 2011
    :)
    Haha, jij ook veel rijplezier/vliegplezier een een gelukkig nieuwjaar

8. Edsheli

Edsheli

Lid geworden:
    29 sep 2003
    Ik heb ook wel eens twee weken moeten wachten voordat hk de spullen opstuurde vanuit DE, vanuit HK heb ik wel eens 4 weken moeten wachten ondanks dat alles voorradig was.

9. DennisM

DennisM Guest

Gewoon wachten. Kan soms lang duren. 2 weken, uit HK wacht je zowiezo wel 3 tot 4 weken.

10. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    precies ,e n anders even een mailtje sturen naar HUN!
    Die kunnen iets meer dan wij ;)

11. savage .26 picco

savage .26 picco Forum veteraan

Lid geworden:
    12 okt 2004
    Vanuit het DE pakhuis is het normaal een dag of 3....

Maar je zit nu precies tussen alle grote feestdagen in :!::!: Door kerst en oud en nieuw ligt alles voor het grootste gedeelte gewoon plat....

Mijn bestelling vanuit HK is volgens Hobbyking de 30ste al verzonden (mail gehad met tracecode) en volgens de tracecode is het pakket vandaag pas bij HongKongpost aangekomen ;)

Alle bestellingen die je plaatst vlak voor of tussen kerst en oud en nieuw lopen gewoon vertraging op. Bedrijven werken niet of met heel veel personeel minder en alles duurt gewoon langer..............

Zodra het DE pakhuis weer draait zal je zien dat ze er met een dag of 3 zijn.......

12. Tadango

Tadango Forum veteraan

Lid geworden:
    25 jun 2003
    De opgegeven tijd is NA het verzenden. Dus niet de totale tijd. Kan best een paar dagen duren voordat het verzonden is.

13. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
  14. Tadango

Tadango Forum veteraan

Lid geworden:
    25 jun 2003
    Klopt, die heb je vaak ook binnen 5 dagen in huis, na bestelling! Zeker met kleine pakjes razendsnel, en betrouwbaar.

15. Mad Monster

Mad Monster

Lid geworden:
    5 jun 2006
    Relevantie in dit topic?
    Niet echt te vergelijken gezien de al meerdere malen genoemde uitzonderings situatie "feestdagen"!
    Maar blijkbaar grijp jij elke mogelijkheid aan om negatief te posten mbt Hobbyking....
    Quote van jou in het bovengenoemde topic; "Air Craft - Electric R/C Aircraft World Shop heeft goede reputatie, heeft zich wel laten overschaduwen door HobbyKrap qua bekendheid"

HOBBYKRAP :rolleyes: LOL

16. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Valt het op ;) ?

Ik refereerde aan de eerder genoemde vier weken, dat was onduidelijk geschreven, niet aan deze drukke post/vakantie periode. Ik heb ooit, jaar of tien geleden, gelezen dat ACW e.e.a. via militaire kanalen verstuurd (???). Daardoor sneller en lage verzendkosten. De relevantie zit hem in 'als je haast hebt'.

Dat ik de eigenaar van HobbyKrap een eersterangs @#%$%^%$! vind zal inmiddels wel een beetje bekend zijn, terwijl ik nooit iets daar gekocht heb, kun je na gaan (wel, met anderen, akkefietjes op RCG (leugens) en HK 'forum/luidspreker' (leugens en censuur)). Ik probeer ook wat tegenwicht bieden in hoeveelheid indirecte reclame die hier voor HK gemaakt wordt, alsof we hier de HK helpdesk zijn.

Het laatste stukje brandhout product van HK, werkt notabene averechts, dus gevaarlijk:
    too long battery wires will kill ESC over time - Page 34 - RC Groups

17. Jonathan

Jonathan

Lid geworden:
    23 dec 2011
    Heb mijn Lipo's binnen,
    Ik was boos omdat ik dacht van:
    Hoe moeilijk is het om een pakketje op de post te doen??
    In Nederland is iedere site bijna sneller met op de post doen dan zij..

Kan nu een slotje op.

18. Micropuller

Micropuller Forum veteraan

Lid geworden:
    1 jul 2004
    Dat is dus keurig binnen de genoemde levertijd van 4 tot 7 werkdagen.
    Waarom boos worden als mensen gewoon keurig doen wat ze beloven? Je hebt nota bene zelf al de levertijd gevonden voordat je hier postte.
    Wat betreft de snelheid van werken; je zegt het trouwens zelf al: in Nederland is iedere site sneller. We hebben het hier echter over het German warehouse van HobbyKing wat, als ik me niet vergis, heel Europa bedient. Het zou me niets verbazen als zij in een dag meer pakketjes verzenden dan alle Nederlandse shops bij elkaar in een week.

19. Anko

Anko

Lid geworden:
    25 feb 2008

Je kan ook in NL lipos bij een modelbouwwinkel halen.. heb je ze gelijk in je handen, binnen een uur. echter wel 3 keer zo duur(lol dat rijmt!). tijd is geld. wil je het snel hebben moet je t niet bij dergelijke zaken halen.

20. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004

Deel Deze Pagina