Logo 30 met afstellingsprobleem

Discussie in 'Electro specifiek' gestart door Harpert, 7 dec 2002.

1. Harpert

Harpert Guest

Wie kan mij even helpen..

Ik ben een beginner en heb een LOGO 30 overgenomen
    Het is echter zo dat als ik de rechter stick (ROLL & NICK)
    naar links of naar rechts duw, de servo's of BIJDE omhoog gaan (rechts)
    Of BIJDE naar beneden (links) (alles van ACHTER de heli gezien)

Ik neem in mijn eenvoud maar even aan dat ik dus de draairichting van 1 servo moet omkeren zodat als ik de stick naar LINKS druk, de rechterkant omhoog gaat en de linker naar beneden en andersom of is dit te simpel gedacht

Een LOGO 30 wordt gestuurd met het 3kops systeem (geen schluter of Heim)

Hij heeft 3 servo's naast een heckservo en een snelheids regelaar.
    1 servo zit aan de achterkant, twee aan de zijkant links en rechts

Bij voorbaat dank voor een ieder die kan helpen... Harpert

2. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    1- Welk merk en type zender gebruik je?
    2- Al bij een vliegclub geweest? Lid worden, doen!

3. Harpert

Harpert Guest

En NEEEEEEEEE ik wil ABSOLUUT niet lid worden van een club..
    Niet mijn doel, nooit geweest

Ik vraag eigenlijk maar 1 simpel ding... Hoe werkt die kop...
    Maar ik ga het wel PROEFONDERVINDELIJK vast stellen

Dank voor je moeite van het antwoorden

Harpert

4. Joost

Joost

Lid geworden:
    20 aug 2002
    waarom wil je absoluut nooit lid worden van een club?

als je niet eens weet hoe je een servo moet reversen, denk je dan dat je zomaar een heli kan vliegen?

of is dit een of andere flauwe grap en moeten we dit niet serieus nemen?

5. Harpert

Harpert Guest

NEE geen flauwe grap... Ik ben ZEER serieus, Ik heb geen enkele behoefte aan een club. Uiteindelijk zal ik het zelf ook wel uitvinden als jullie mij niet zouden willen helpen, maar ik dacht een beetje hulp kan geen kwaad.