Losi Promoto-MX 1/4 Motorfiets

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door rookie1965, 31 aug 2023.

  1. rookie1965

    rookie1965

    Lid geworden:
    1 feb 2013
    Berichten:
    24
    Locatie:
    Hoorn
    Zelf heb ik begin juni de motor fiets besteld helaas nog niet geleverd, zou end augustus geleverd worden.
    Zijn er meer mede hobbyisten die ook zitten te wachten of heeft er al iemand 1 in bezit.
    Zo ja hoe bevalt de motorfiets ben zelf zeer benieuwd.
     
  2. rookie1965

    rookie1965

    Lid geworden:
    1 feb 2013
    Berichten:
    24
    Locatie:
    Hoorn
    Woensdag m’n Losi Promoto binnen gekregen ziet er super uit en rijd ook erg goed, geen spijt van.
     
    krl.x vindt dit leuk.
  3. krl.x

    krl.x

    Lid geworden:
    16 aug 2023
    Berichten:
    24
    Locatie:
    zuid holland
    Heel cool ding lijkt me dat! Fantastisch hoe ze dat verzonnen hebben, dat ie niet omvalt.
     
  4. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.919
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Filmpje? :)
     
  5. slomo

    slomo

    Lid geworden:
    7 dec 2005
    Berichten:
    611
    Locatie:
    Meeuwen (België)
    Heb daar ook naar zitten kijken. Op Youtube zijn er al redelijk wat filmpjes van en zo te zien rijdt dat ding heel goed.
    Kost wel wat duiten, laagste prijs zowat 619 € maar helaas momenteel nergens verkrijgbaar :(
    Heb hier nog zo'n Anderson M5 staan van jaren geleden, die reed ook heel goed maar is een klasse kleiner en nogal fragiel (vooral de spatborden).
     
  6. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.919
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Ik heb een SkyRC SR5. Die rijdt ook echt goed. Kost nu rond de €400. Was ooit bij HK onder de €300.
     
  7. slomo

    slomo

    Lid geworden:
    7 dec 2005
    Berichten:
    611
    Locatie:
    Meeuwen (België)
    Sorry voor de late reactie maar ik heb ondertussen toch een Losi kunnen vinden. De SkyRC rijdt ook super zag ik op youtube filmpjes en is een pak beterkoop maar de Losi is toch wat beter afgewerkt en lijkt op een echte crossmotor.
    Helaas heb ik er nog niet mee gereden omdat het weer te slecht is.
    De originele Spektrum Smart accu's waren ook alweer overal uitverkocht en dus had ik maar een paar chinese besteld. Kostten niet veel en ik verwacht er ook niet veel van maar dan kan ik tenminste al eens gaan rijden morgen.
     
    HeliKoper vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina