Hallo, Ik wil beginnen met offroad rijden. Ik ga denk ik op een veld rijden en door de wei ofzo. En soms op een baan en nou heb ik deze auto gezien: http://www.mbs-racing.nl/shop/index.php?action=article&aid=51031&lang=NL Het is een 4wd auto en kost maar 180 euro. Nou wil ik weten of dit een goede auto is of dat ik beter een andere 4wd kan kopen(niet te duur) Alvast bedankt.
Prima auto voor wat je er mee wilt gaan doen. Uiteraard zijn er betere, maar die zijn dan ook duurder. Voor in de wei is dit prima al komt een Slash of iets wat wat hoger op zijn wielen staat beter op gras beter uit de verf. Een Slash heeft ook als voordeel dat hij degelijker is, bijvoorbeeld alleen al doordat de kap de kwetsbare draagarmen beschermd.
Maar kan een Slash ook overal rijden? Bv ook in het bos? En hoeveel kost die RTR? En is de Slash beter als deze?
Ja de slash kan bijna overal rijden maar niet overal... Maar wel in het bos. De slash kost ongeveer 250 euro. Lees anders eens een deel van dit topic: traxxas-slash-topic
Argumenten Argumenten.... De slash is moeilijker rijden dat klopt, daarom is die leuker De slash is echt een uitdaging en traxxas onderdelen zijn overal wel verkrijgbaar voor weinig geld
zijn allebei goede auto's, ligt er net aan hoe je ermee rijd en waar. Veel succes met je keuze ( laat je niet door iemand te veel beinvloeden, ga voor je eigen keuze )