LRP S10 Blast TX of LRP S10 Blast BX

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Hrrbs, 14 jul 2010.

1. Hrrbs

Hrrbs Guest

Hee allemaal,

Ik wil een nieuwe off-road gaan kopen en zag deze 2 er is een prijsverschil van 50 euro maar zijn beiden van dezelfde serie kan iemand mij vertellen wat de grote verschillen zijn (ik kan me toch niet voorstellen dat het verschil van een buggy en Truggy van dezelfde serie 50 euro kan zijn) en aanraden welke ik het beste kan kopen?

Andere off-road aanraders mogen natuurlijk ook mijn budget is 200/250 euro zoiets.

hier nog een link naar de TX en een link naar de BX

Rick

2. mlnl13

mlnl13

Lid geworden:
    25 dec 2008
    hee dat komt omdat die buggy op de link van de heilige koe een non rtr pakket is. De auto komt gebouwd maar zonder electronica.
    Ik ga trouwens waarschijnlijk de truggy in non rtr pakket kopen:p

3. Hrrbs

Hrrbs Guest

Dan ga ik denk ik ook voor de truggy maar dan met zender/ontvanger en zonder regelaar/motor en ga er dan een brushless setje in zetten.

4. mlnl13

mlnl13

Lid geworden:
    25 dec 2008
    de buggy is er trouwens ook in non rtr hoor:p En als je hem wel met zender/ontvanger wil moet je wel de rtr kopen:p

5. Hrrbs

Hrrbs Guest

maar ik denk dat dat ongeveer de setup gaat worden

6. jurre corally cct

jurre corally cct

Lid geworden:
    18 mrt 2007
    Ik vind zo'n truggy wel veel mooier!
    Maar volgens mij is de wegligging van een buggy beter

7. Hrrbs

Hrrbs Guest

ik vind idd ook de truggy mooier en er wordt waarschijnlijk toch vooral off-road mee gereden en dan maakt wegligging toch niet zo heel veel meer uit

8. jurre corally cct

jurre corally cct

Lid geworden:
    18 mrt 2007
    Ja als je geen off road zou halen zou ik ook gaan kijken naar een ta05 of een tamiya f1 bijvoorbeeld.. hahaha

9. mlnl13

mlnl13

Lid geworden:
    25 dec 2008
    Ik heb ze allebei al zien rijden en zo standaart uit de doos die non rtr kits dan vind ik ik de truggy mooier rijden en ligt meer van de weg af daarom kies ik voor de truggy. En k vind hem iets mooier. btw ik koop de truggy 1 deze dagen en mn ezrun 9t gaat der in. Kan nu al niet wachten maarja:p

10. jurre corally cct

jurre corally cct

Lid geworden:
    18 mrt 2007
    Ja goed maar op een circuit denk ik dat een buggy beter presteert, het nadeel is dat hrrbs(rick achter mij woont) dus of hij een truggy of een buggy haalt maakt niet uit, zijn auto heeft een betere wegligging dan mijn slash haha :D, dus ik ben niet meer onverslaanbaar haha

11. mlnl13

mlnl13

Lid geworden:
    25 dec 2008
    Ik ben daarom ook helemaal ziek geworden van die slash.:p daarom wil ik die truggy:p

12. jurre corally cct

jurre corally cct

Lid geworden:
    18 mrt 2007
    Rijd je op circuit dan? anders is het toch geen probleem?

13. Hrrbs

Hrrbs Guest

Nee jurre ik houd het mooi bij de het verliezen van de TT-01 wedstrijden ik ga niet eens beginnen aan TA-05

En MLNL laat even weten hoe dat gaat met die 9 turns (is dat die van Yeah racing) want ik ga denk ik voor rollend chaasis en dan van alles erbij kopen

14. jurre corally cct

jurre corally cct

Lid geworden:
    18 mrt 2007
    koop gewoon dat setje wat ik in mn slash heb;)
    of koop een ezrun 8.5 turns?
    en die zippy's die ik je liet zien van hobbyking de:)
    plus een spektrum dx3e! dan ben je lekker goedkoop klaar

15. mlnl13

mlnl13

Lid geworden:
    25 dec 2008
    nee ik rijd niet op het cirquit met de slash kvind het gewoon een klote auto maar daar gaan we niet over verder:p Ik blijf lekker wedstrijden met men tt-01e rijden :p Ja is goed je hoort het wanneer k heb gereden nee is ezrun geen yeah racing:p haha ik heb ook spectrum dx3e

16. mlnl13

mlnl13

Lid geworden:
    25 dec 2008
    Hopelijk nog 2 dagen en dan mijn lrp s10 blast tx haha:p. Dan is de winkel weer open en hopelijk is die dan weer binne want ze verkopen goed hoorde ik:D

17. mlnl13

mlnl13

Lid geworden:
    25 dec 2008
    Nou woensdag en gisteren (donderdag) nog niet binnen. ik vandaag weer naar de heilige koe hadden ze alleen maar rtr binnen gekregen non rtr in backorder. Maar de electronica is er in de winkel uitgehaald en heb k uiteindelijk toch men non rtr lrp blast s10 tx. Morgen maar is ff sleutelen en dan rijde:D

18. jurre corally cct

jurre corally cct

Lid geworden:
    18 mrt 2007
    Mlnl13, Hoeveel wil jij voor een slash rollend chassis hebben?
    Aangezien je ziek bent van die auto haha

19. mlnl13

mlnl13

Lid geworden:
    25 dec 2008
    uuh die is nu niet rij klaar haha:p

20. mlnl13

mlnl13

Lid geworden:
    25 dec 2008
    Valt het onder garantie als na ongeveer 4,5 lipo al het tandwiel buiten aan de diff kapot is terwijl daar geen steentjes niks bij kan komen. Ik baal nu best wel maar goed. (artikelnummer: 120900).

Deel Deze Pagina