Hah wat dag jij dan :lol: Jammr dat die > 3 MPixel camera's moeilijk onder een micro willen die nu al helemaal niet de lucht in wil. Groetjes Geoffrey
3 megapixel camera's zijn ook wel erg groot... Wij hebben nu een 4 megapixel camera (Canon ixus I) en die is echt licht en klein, en de foto's ervan zijn echt prachtig!
ja, zeker wand daardoor kan hij ook niet goed scherpstellen. meer als de helft van de foto's kon ik meteen deleten. volgende keer zal ik hem er dus anders op moeten zetten. Groeten Halmar
Kan je focus de camera niet handmatig instellen? Dan moet je hem op oneindig zetten, of dit tekentje: ∞
voor foto cam. kan je ook deze gebruiken: Trust Spyc@m 300s hij heeft 8 mb en 1.3 megapixel kunnen zo'n 209 foto's op van resolutie 1280 x 1024 hij is superlicht en heeft afmeting van 125x34x26 (hoogtexbreedtexdiepte in mm) (hij maak best mooie foto's kheb hem zelf ook ) groet, Frank
Hierbij een tweetal foto's die ik gisteren gemaakt heb met mijn Easystar met sony p150, 7,2 mp. Formatievliegen met een Easystar en een Manta. Een gedeelte van het dorp waarin ik woon.
Voor degene die de Manta op mijn eerste foto niet kan vinden heb ik hier nog even een uitsnede gemaakt: Nog een sfeerplaatje, industrieterein IBF te Heerenveen glimt in de achtergrond.
Gaan jullie eens wat hoger. Is erg mooi hoor :wink: Ik zal kijken of ik mijn foto's in kan scannen. Zijn anneloog en niet zo erg scherp (weggooi camera) Daar is een duwboot maar een klein ding :lol: