Sinds vorige week mijn TBS Discovery afgerond. Natuurlijk uitgerust met camera; een GoPro Hero3 camera. Vandaag de eerste "echte" shots durven maken, omdat de eerste proefvluchten allemaal in en rondom het huis waren ;-). Echt hoog ben ik nog niet geweest, daarvoor wil ik eerst de FPV gear klaar hebben. Maar jullie kunnen vanaf nu af aan wel veel meer foto's van mij verwachten -- edit -- Foto's verwijderd en nieuwe geplaatst, dit ivm het te grote omvangsformaat
Van de week in de Eemshaven geweest... wilde wat foto's maken. Helaas was de lucht behoorlijk hei-ig... Het resultaat valt me echter enorm mee.. vind hem persoonlijk wel erg mooi geworden.
Erg mooie foto Rogier. Hierbij nog wat pogingen van mij met mijn klein beeld cameraatje. Reeuwijkse plassen Treintunnel Papendrecht. Ter hoogte van de hexa loopt de tunnel ondergronds Pont Bergambacht. Gouwe aquaduct richting Utrecht. Splitsing A12/A20 richting Den Haag/Rotterdam.
Zo moeilijk is het niet LennartB. Hexa, camera eronder en knippen maar. Voor landschapsfoto's geeft een kleinbeeld camera zoals ie van mij best wel leuke plaatjes. Ti's niet top natuurlijk maar voor mij goed genoeg. Ti's maar hobby. De helft van het plezier bestaat uit het kiezen van onderwerpen en hoe je het allemaal zo veilig mogelijk op het schijfje krijgt.
Ook nog maar 1 delen. Had toevallig de copter in de auto en zag de Gasunie in Groningen perfect in het zonlicht staan...