hallo allemaal, aller eerst zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Joost, ik ben 18 jaar, woon in tilburg en doe een mechatronica opleiding. mijn modelbouw achtergrond is niet zo heel groot, ik heb een tijdje met nitro en benzine buggy's gereden waaronder de HPI MT-2 en de HPI Baja 5B. dit heb ik altijd met groot plezier gedaan maar moest er mee stoppen vanwegen de enorme kosten die aan de hobby verbonden waren. (ik begon op mijn 15e, niet echt een leeftijd waar mee je een redelijk inkomen hebt ) nu, een aantal jaar later begint het toch allemaal weer te kriebelen en wil daarom weer een projectje starten, om te kijken of het zelfbouwen en vliegen wat voor mij is. Ik ben daarom opzoek naar een makkelijk te bouwen kist van balsa hout. ik (heb al eens eerder een zweefvliegtuigje uit balsa gemaakt. te vergelijken met deze LINK ) heeft iemand een leuke kist die makkelijk te vliegen en te bouwen is? het liefst met tekeningen en een duidelijke handleiding en/of werkverslag. ik hoop dat iemand mij hier kan helpen! ik zit al avonden achter mijn computer op zoek naar een mooi project maar door die wir war van forums en pagina's zie ik door de bomen het bos niet meer! alvast enorm bedankt! Groet, Joost