hallo allemaal ik ben van plan mijn nitro's de deur uit te doen en om een marder te kopen. nu zie ik bijvoorbeeld bij pitstop een marder rtr staan voor 707 euro en niet rtr kan ik nieuwe voor 500 euro kopen maar nu is mijn vraag wat moet ik daar nog aan doen om een rtr te maken ik begrijp zender en ontvanger en servo's maar nu zou ik ook nog graag een paar linkjes van jullie willen met goede servo's en dus de eventueele spullen om hem rtr te maken alvast bedankt daan
zou hem lekker rtr kompen zit alles bij en is op de marder afgestemd, denk dat als je het los koopt je miss nog duurder uit bent. just my look at it
om hem rtr te maken zou ik iets kiezen zoals Rhino digi 4 ace 1015 en een spektrum dx3 of iets... voltlimiter Frankyman
Welcome at The Pitstop Shop.... en dan auto's->fg->redy to run kits-. dan de eerste dit is de set die bij de fg marder wordt geleverd voor €157 alleen zou ik graag iets soortgelijks hebben alleen dan met een spektrum zender en zijn de servo's voldoende? groetjes daan
met spectrum ben je zoiezo al duurder uit. een zendersetje hiervan kan al gauw 200 ekkies kosten. en idd die rhino en ace 1015 servo's kosten ook niet niks. Ltr
Dus ik kan gewoon het beste de rtr nemen? als de zender goed is? weet iemand soms niet een goedkopere shop ? groet
je kan ook even kijken bij PK Model Racing zo`n rtr setje met een dx3 zender is ook niet verkeerd, heb je gelijk een goede zender met goede servo`s en volgens mij zit er in deze zender ook een ingebouwde failsave mischien ook wat om even te kijken voor een FG Baja , deze heeft toch wat betere rij eigenschappen door de grotere wielen
Hallo je moet er voor zorgen dat je auto voorzien is van een goede gas\rem servo denk dan aan een ace 1015 en goede stuurservo of servo's denk dan aan een hitec 805bb of rhino digi. Verder is een goede zender van groot belang in elk geval een 40mhz fm of spectrum. Meestal als je een nieuwe auto rtr koopt zit er natuurlijk wel wat op maar zal soms niet het sterkste of duurste zijn. mvg Edwin
ja dat klopt edwin daarom informeer ik ook maar dan als nog kom ik niet aan zo'n mooi prijsje probleem zit hem vooral in de lader en batterijen maar nog een vraagje wat zijn de verschillen tussen fg baja of de marder voor zover ik gelezen heb alleen de banden en body toch? mzzl daan
De fg marder en baja verschillen idd alleen body en banden, het is eigenlijk gewoon een marder dus. Als ik jou was, zou ik gelijk voor een goede zender gaan, want als je een goedkope koopt, moet je ook nog failsave, en hoogstwaarschijnlijk ben je die zender na een tijdje zat, omdat je niet genoeg in kan stellen, of veel storing, of je bent het zat met de kristallen. Spektrum heeft ingebouwde failsave, meer instel mogelijk heden, goed bereik,en een ingebouwde failsave!! Frankyman