Dit is een boot waar ik zo'n 10 jaar geleden aan begonnen was en pas enkele maanden geleden beeindigd heb (later komen er wel nog wat details bij) is losjes gebaseerd op S-boot/Raumboot ,ong 1/35 lengte 120 cm breedte 20 cm motor is afkomstig van de fan van autoradiator drijft 45 mm schroef aan romp is houtbouw met styreen bovenbouw
Voordeel van 1:35: makkelijke schaal voor bemanning en wapens... Zie ik daar geen 20mm vierling van meneer T.? :lol:
Iedereen zijn eigen werksnelheid. Mooi gemaakt!! En niet laten opjagen door de rest hiero, nogmaals eigen werksnelheid!!!!!!.
Sommige mensen jagen alleen zichzelf op. Eens een modelbouwer gekend die in 3 maanden de Nieuw Amsterdam schaal 1 : 100 had gebouwd gemiddeld 8 uur per dag maar hij had ook wel eens dagen niets gedaan dan moest hij die uren weer inhalen. Ik ga ook niet van de jaren uit maar van de uren helaas houden de meeste modelbouwers geen logboek bij. Ben er 5 jaar mee aan het bouwen geweest, ja en hoeveel uur, ja dat weet ik niet. 10 jaar zegt dus niets van Gent als hij er bijvoorbeeld 1 uur per dag aan gewerkt heeft. In de Modelwerft stond eens een Duitser die de Dusseldorf gebouwd die had een logboek bijgehouden van begin tot eind en kwam op 8000 uur uit. De Blusmonitoren bestonden al uit 600 onderdelen. Koppelingen van de Brandslangen miniatuur nagemaakt en werkend.
Ik vind dit eigelijk nergens op slaan maar dat zal wel aan mij liggen :? U bent zeker zo'n wonder die het in 2 dagen maakt ofnie..... :?:
Als je dhr van Gent een beetje leert kennen, weet je dat hij dit als geintje heeft bedoeld. :wink: Ja toch dhr van Gent 8)
hallo ; heb ook niet echt bijgehouden hoeveel uur er in gekropen is ,weet wel nog ongeveer wanneer ik er aan begonnen was heeft soms ook wel eens een lange tijd volledig stilgelegen wegens verbouwingen aan het huis ,andere hobby's,geen zin meer .... dat afweergeschut is niet van de heer T maar nagebouwd hoor ,kanon op voordek :daar zitten idd gekocht delen in