ik ben nog nieuw in de tankwereld, maar nu heb ik mijn oog laten vallen op een tank van marui. weet iemand waar deze in nederland te verkrijgen is. groeten skyfox :?:
Hallo vliegend foxje :wink: ben bang dat je ze in Nederland alleen tweedehands op Marktplaats o.i.d. aan zal treffen. De mijne is toendertijd rechtstreeks uit Japan overgekomen.
Niet in NL inderdaad maar BYA is wel een betrouwbare leverancier, nog goedkoper dan hier in NL ook terwijl de prijzen incl. verzendkosten zijn.
Hallo Is dit zoiets?? Ik kan niet zien of het marui is. Ga naar de volgende site. kies radiografisch speelgoed, daarna militair. http://www.garageverkoop.nl/ Succes Arie
hahaha hij mag weg maar als hij niet wil blijft hij hier..hahaha maar ik ben nu bezig met een nato combinatie met leopard 2a6 dus wordt beetje druk verkeer hier in mn tuin hahaha
hahaha..jep..en mn vriendin doet ook nog mee...ik mag niet dit en dat...nee alleen dat en dit de deur uit hahaha
Hallo Skyfox Op marktplaats staat een nieuwe Heng Long Tiger 1 tank. Ik weet niet hoe de kwaliteitie to Tamiya maar hij is wel 1 op 16 net als de meeste andere Radio Best tanks. Ook met geluid, schieten, kanonbewegingen etc. Misschien kan 1 van de ander forumleden iets meer over Heng Long vertellen. O ja, vraagprijs 100 euro. Lijk me redelijk. Groeten Arie
Ha Tankie Ik bedoelde voor Skyfox. Misschien leuk voor een beginner met een kleinere beurs. Groeten Arie