Vraagje in het boekje staat dat de zender ook in het Nederlands kan op je zender . Wat ik ook probeer maar het lukt niet ook ziet hij op de laptop de usb poort niet . Ik heb nu het sd kaartje in geladen zie Engels staan maar dat pakt hij ook niet uit . Iemand een idee . Grt Patrick
Heb jij daar een koppeling voor ik kom er niet aan uit Ook het uit pakken van het bestand via het verborgen menu lukt niet
En werkt de zender gelijk uit de doos of moet je nog van alles in stellen ik wil er niet mee vliegen alleen voor boten en vrachtwagens gebruiken . Bedankt alvast
Via google kan je de Nederlandse handleiding downloaden maar je moet dan wel die van de MC32 intikken . Voor zover ik weet is er geen Nederlandse handleiding van de MC26 . Normaal moet je de zender eerst calibreren alvorens je hem kan gebruiken , maar dat staat allemaal in de Nederlandse handleiding van de MC32 https://www.gebruikershandleiding.com/Graupner-MC-32-HOTT/preview-handleiding-950863.html Groetjes Ronny www.mothvzw.be
Oké nou dan ga ik daar mee aan de slag als ik nog vragen heb hoor je me wel . Jullie hebben wel een mooi stekje zeg om te varen . Grt Patrick