Ik vond dat ik toch niet zonder kon sinds de verkoop van de Volvo politiewagen. Heb er geen bouwverslag van gemaakt. Das voor het eerst geloof ik en ook niet voor het laatst denk ik. Dit is verder vrij eenvoudig en wijkt niet veel af van de eerdere Rastar bouwsels van mij. Hij heeft zelfs de originele motor en aandrijflijn nog. Ik heb bewust voor de oudere striping gekozen. Dat past beter bij deze oudere VW Touareg. Natuurlijk is dit geen gebruikelijke patrouillewagen maar daarvoor is de basis al wit en een witte Rastar Mercedes A heeft een andere kameraad al en er is niet aan te komen. De achterzijde heeft geen striping. Ik kreeg dat niet netjes voor elkaar. Komt nog wel een keertje. Ook krijgt ie nog nummerborden. Hij heeft vier flitsers voor en 2 achter op de hoedenplank. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel
Zou niet weten hoe dat zo klein werkend te maken dus als iemand die bijdrage wil leveren..... Ik snij je gewoon vd weg af
Klein zwart doosje printen, met de letters 'STOP' eruit weggelaten, en een rood LEDje erachter, eventueel met nog een stukje mat/semi-doorschijnend/diffusor plastic tussen?
Vorige week in Houten, bij de spoorweg mannetjes heb ik Display bordjes gezien die aangaven wanneer treinen vertrekken en andere spoorweg opmerkingen bekend maken, en dat in schaal 1:87 dus ontstellend kleine, en programmeerbare bordjes, en toch nog uitstekend leesbaar (met de bril op!) Dat waren dus dezelfde displays als op een telefoon of tablet maar dan in mm maten.
Zou nog een leuk aandenken zijn aan een rijdag: een flitspaal met werkende camera, en achteraf een foto voor elke deelnemer ) .
Mmhh, zal er eens naar kijken. Weet niet of mijn dikke vingers daarin mee willen werken maar gaan we zien.
Rolf, gaat met een Oled scherm. Is het zelfd eals die mooie dashboards in RC modellen. Harry en ik hebbem er ook al naar gekeken, het kan. Maar je moet wel een Arduino programmeren oid om de teksten te krijgen, Politie, Volgen, Stop etc. Best wel een klusje, daarom heb ik er verder niet naar gekeken.
Als ik al wat wil Fred dan is het gewoon alleen stop aan/uit. Dit is gewoon een autootje voor erbij. Op een grotere demo een keer een ronde of begeleiding transport of brandweer. Dit zijn modellen die mij ook niet teveel mogen kosten cq niet ten kosten mogen gaan van grotere projecten.
t is hoe dan ook n mooi autotje rolf! ben van plan om er zelf ook eentje om te bouwen mischien later als de huidige truck trailer combo af is