MEETING!

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Roy, 28 nov 2002.

1. Roy

Roy Guest

Haaai peoples!

De sfeer op het forum is opperst best op het moment, dus zat ik te denken: "is het geen goed idee om is met zijn allen bij elkaar te komen (voorjaar 2003?)?" Kunen we eindelijk is zien wat voor'n gezichten achter de avatars verschuild. Ik heb Robert hierover al geinformeerd, en die vond het een puik plan.

Ik hoor wel wat jullie er van vinden!

Groeten, tevreden forum bezoeker.

2. Jorrit

Jorrit

Lid geworden:
    19 aug 2002
    Goed plan! Count me in!

3. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Een goed plan, maar hoe wat waar en het belangrijkste wanneer.

Eventueel een modelbouw evenement waarin alle drie de groepen naast elkaar demo's kunnen geven.

En natuurlijk niet bij mij in Limburg maar ergens centraal in het land zodat de reistijd voor iedereen acceptabel is.

4. Joost

Joost

Lid geworden:
    20 aug 2002
    ja, lijkt me wel lache :)

en mijn pa vast ook wel, dus ik zal er dan waarschijnlijk zijn 8)

5. J. de Beer

J. de Beer

Lid geworden:
    27 aug 2002
    Lijkt me inderdaad wel leuk ja!

6. Cropduster

Cropduster

Lid geworden:
    21 aug 2002
    locatie?

Lijkt me eem leuk plan. Misschien maar eens overleggen met onze evenementen commissie en bestuur (dat moet ivm gebruik veld beslist).

Almere, langs de A27, ligt redelijk centraal. Maar er is geen water, tenminste bij het vliegveld... Buiten de dijk is er zat... Of zijn er mensen in de buurt van Utrecht, Soesterberg of zo op dit forum?

@Powerpete (ook centraal gelegen 8) ), any thoughts?

7. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Re: locatie?

Wel graag op een terrein waar iedereen met een geldig brevet, het maakt niet uit welk, mag vliegen. Bij jullie mag ik met mijn Federatie brevet helaas niet vliegen.

8. Jorrit

Jorrit

Lid geworden:
    19 aug 2002
    Dit kan misschien gelijk gecombineerd worden met een Serval meeting/combat demo..? :roll:

9. Joost

Joost

Lid geworden:
    20 aug 2002
    Re: locatie?

en niet zonder zeker? :roll: :cry:

10. Powerpete

Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    11 jun 2002
    Hmm, bij ons op het veld wordt het ook wat lastig ivm de frequenties en of het met het brevetverhaal wel kan, (das nog het grootste probleem) varen kunnen we wel vergeten daar het watertje naast het veld van de vogelvriendenclub is (geen ornihopters :wink: )

Misschien dat Harold daar eens over kan checken, ik kom bijna nooit meer op de club.............Peet...................8)

11. Rob

Rob Forum veteraan

Lid geworden:
    30 mei 2002
    Lijkt mij ook een goed plan... Vliegterrein lijkt me een goed uitgangspunt en dan op loopafstand een vaarwater voor speed/zeil en andere boten?

12. Frank Stevens

Frank Stevens

Lid geworden:
    17 sep 2002
    Soerendonk, het leukste gat van Nederland!
    Dit kan misschien gelijk gecombineerd worden met een Serval meeting/combat demo..?

Eh... van die Serval meeting. Da was mijn idee!! :idea:
    Zit nog in de planning hoor. Niet vergeten....

Heb al toestemming van ons bestuur. :lol:

13. Jorrit

Jorrit

Lid geworden:
    19 aug 2002
    Ik weet dat het niet mijn idee was.. Maar hoorde er verder weinig meer over dus vandaar... Maar als we dan als forum zijnde samen komen is meerendeel van de Serval vliegers misschien ook wel aanwezig....

14. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Dus mischien toch maar bij ons. Redelijk vliegveld met aan de achterzijde de dijk van het Juliana-kanaal alwaar plaats genoeg is om te varen met alle soorten boten. Een redelijk terein voor de auto's is er op loopafstand. Maar dan wordt de afstand voor de noorderlingen zover. Ons veld ligt in Midden Limburg iets ten zuiden van Roosteren (1 Km) tussen de A2 en het reeds eerder genoemde kanaal. Kampeer mogelijkheden zijn er voldoende in de omgeving. Ik zal eens polsen bij de rest van de vereniging en het bestuur. Als die ervoor te vinden zijn dan zal ik ook eens polsen bij de gemeente.

15. Rob

Rob Forum veteraan

Lid geworden:
    30 mei 2002
    Ik ben nog geen noorderling maar afstand voor mij geen probleem en ik hang de sleurhut er ook wel achter...

16. Frank Stevens

Frank Stevens

Lid geworden:
    17 sep 2002
    Soerendonk, het leukste gat van Nederland!
    Tja,

als je die sloot achter ons veld niet meeteld; Wij hebben dus geen water om te varen. En rijden wordt ook moeilijk tussen die weilanden en akkers...

Maar die Serval meeting komt er.

Wees gegroet

17. Roy

Roy Guest

Leuk dat er zoveel reacties zijn!

Limburg is wel ver reizen, maar kan vast mijn vader en broertje zover krijgen dat we met zijn allen een weekend met de caravan komen :D Lijkt me klasse! De club wara ik vlieg zit aan de nieuwe waterweg, weet niet of je daar kan varen, maar water zat in ieder geval. Ik zalis vragen op de club wat ze er van vinden. Almere lijkt me btw een beter idee (centrale ligging), maargoed deze beslidding ligt niet bij mij. Wat is een Federatie brevet? Ik heb een Knvvl brevet, is deze toegestaan? Mijn broertje heeft aleen een club brevet, dit is zeker niet toegestaan? Die serval meeting lijkt me hartstikke gaaf!

Groeten, Roy

18. Semafoor

Semafoor Guest

Ik ben ook van de partij, heb alleen geen brevet :cry:

19. Joost

Joost

Lid geworden:
    20 aug 2002
    Idem,
    en ook niet lid van Knvvl

20. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

De betreffende gemeente is niet onwelwillend en wil graag op papier hebben wat wij nodig hebben. Dus wat hebben wij nodig.

1. een modelvliegveld
    2. een vaarwater Juliana kanaal of de Gelre Gulick haven
    3. Asfaltbaan voor de auto's met eventueel een stuk onverhard. (industire terrein bij de haven 2 container terminals)
    dit alles is binnen loop afstand (500-800 meter) te realizeren.

Andere voorzieningen, Toiletten, Parkeerplaatsen voor deelnemers en publiek (industrieterrein bij de bedrijven aldaar) eventueel kampeerplaatsen!

anderen nog eventuele aanvullingen dan snel laten weten graag.

Deel Deze Pagina