mijn vraag was of je ook bepaalde onderdelen van een autoturbo kunt gebruiken voor een microturbine zoals het wiel dat lucht aanzuigt. en weet iemand misschien nog een goeie site met bouwhandleidingen want heb al heel wat sites gehad maar kon zo niet een goede vinden
Autoturbo onderdelen zijn/worden gebruikt. Op www.airtoi.com vind je een flink aantal turbine links. Verder hebben de uitgeverijen een aantal boeken in hun programma: www.vth.de www.modellsport.de www.neckar-verlag.de
hallo je kan het compressor wiel van een auto turbo gebruiken alleen is het even zoeken naar de juiste maat anders moet je even rond kijken op het internet hier wat links www.artesjet.com www.abcmicroturbines.com ik heb evt ook nog wel de tekeningen van een kj66 voor je liggen als je er interesse in hebt
sep.. ik heb ook eventueel interesse in de tekening van de kj66. Wil me ook graag een beetje beginnen te verdiepen om op den duur zo'n ding te bouwen. Peter
Op mijn site kun je tekeningen downloaden van kj66 turbine klick eerst op R.M.T.news button dan op de plans buton! gr rene. :idea:
Sep Ik heb wel belang bij de tekeningen. Staan hier ook de maten bij van alle onderdelen ? Alvast bedankt
Hallo, hieronder een plaatje van alle KJ66 onderdelen, een van mijn turbines. Zie ook volgende link waar voor 80% aan KJ66 onderdelen in zit. Succes met je project! Groet, Gerald http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=26592