Hallo allemaal. Ik ben hier nieuw, en ik wou met jullie delen waar ik al een tijdje aan bezig ben. Ik ben aan mijn eerste diorama ooit begonnen, maar ik heb de slechte gewoonte om alles nogal groots te zien. Ik begin direct op een grote schaal dingetjes te kopen en te bouwen. Ik ben momenteel aan een diorama bezig dat zich afspeelt in de Napoleontische oorlogen. De schaal is 1/72. Het is wel helemaal niet mijn bedoeling om historisch correct over te komen. Je zal dus zien dat er af en toe Pruisen tussen de Fransen staan, en dat de uniformen niet echt kloppen met hoe ze er echt uitzagen. Ik ga gewoon voor een mooi stuk dat in mijn ogen leuk is. Laat maar weten wat je er tot nu toe van vindt, en eventuele tips zijn zeker welkom!! Groetjes, Stef Een overzicht van het diorama. Marcherende troepen. Marcherende troepen. Artilleriestelling. Klaar om te vuren! Lekker keuvelen onder toezicht van de generaal. Bevoorradingstroepen.
Leuk gedaan. Je ziet het inderdaad groot. Maar ik ben dan ook van mening van liever veel ventjes op een groot stuk te zetten dan evenveel ventjes op een veel kleiner stuk
Ik heb nog ongeveer 300 soldaten, 30 cavaleristen en een 6-tal bevoorradingstreinen te gaan Ik zoek als dat allemaal af is het veld naar rechts te verbreden, om daar dan het opposerende leger te zetten.